Blogg.se

Blogg.se strular och strular, ingenting verkar fungera smärtfritt någon gång...
Men vilka alternativ har man om man inte vill skapa en ny blogg på typ blogspot eller bloggagratis???

Prommisen idag kändes kan jag säga, det bet och sved i både kinder och fogar. Men nu känns det ändå skönt när det är gjort. Hungrig som få är jag och funderar på vad jag ska laga för mat, men idétorka som jag har så kommer jag inte på något alls. Det är ju som jag skrev tidigare inte direkt överfullt i kylen heller.
Är våldsamt sugen på en biteline-pizza, men inte kan man väl åka in till stan för att hämta en pizza heller *suck*
Kanske blir det en kort sväng på ica bara....
Äta bör man säg det =)

Vi lär väl höras ikväll igen skulle jag tro ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan flytta över hela din blogg till blogspot om du vill :-). jag gillar blogspot, snabbt och enklelt på alla vis. Bättre än blogg.se iaf.

2009-02-02 @ 17:30:19
Postat av: Malin

Nej, Mammut var inget att ha. Enligt mig iaf =) Tyckte inte den hade nån handling för fem öre..

Ja men visst, inget går upp mot en film i sin egen sköna soffa=) Vi har fått tag i Tropic Thunder så den ska vi kika in ikväll, får hoppas den är nått att ha =)

Kram

2009-02-02 @ 19:00:42
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: lisette

varför inte blogspot?

2009-02-02 @ 19:25:05
URL: http://lis1e.blogspot.com
Postat av: Bodil

Visst ska jag ta det lugnt, imorrn ska lillan på dagis fast jag är hemma så då ska jag slappa en stund =) Mattias (dannes bror) är 17 år fyller 18 till hösten!



Tack så mycket för dina kommentarer på min blogg de värmer så mycket! Kramiz

2009-02-02 @ 19:35:51
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Håller med om att det strular lite...

2009-02-02 @ 20:44:46
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Anna S

Ja blogg.se verkar strula lite då å då. Jag är jätte nöjd med blogspot, det är bara jag som inte lärt mej. Vad blev det för middag till slut? kram

2009-02-02 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0