Välkommen vecka 50

Bara 2 veckor kvar till jul...
Fattar ni vad tiden går fort???
Vi ska faktiskt ta fram julgranen i dagarna, eftersom vi reser bort direkt efter jul så hinner vi inte njuta av granen så därför får den flytta in redan nu. Och jag är rätt övertygad om att det är motivation nog för att få lilla A att börja krypa ;)

Idag skulle vi vaccinera Affe mot grissjukan, men pga förkylningen så väntar vi. Men jag ska erkänna att jag är så sjukt kluven vad jag vill göra... Detta är så svårt. När det gäller mig och Albin så tvekar jag inte en sekund, men jag gör ju det på Affe :(

Denna vecka ska jag träna flitigt. Det är ett pass inbokat varje dag, vi avslutar veckan med mental träninging innan vi gör helg :) Hoppas att jag ska kunna gå på alla pass! Det är spin och pump vi bokat in varannan dag!




Ps. har inte bitit på naglarna på nästan 1 vecka nu :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Det var längesen Isabella gjorde det, men nu har hon sovit bra 2 nätter i rad - efter att 2 tänder ploppat fram... kanske är något sådant som stör din prins också? kram

2009-12-07 @ 10:10:17
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Duracellmamman

Tiden går skrämmande fort... känns fortsatt som om det är sommar. Här hemma har vi oxå tagit fram julgranen, redan till första advent. Tyckte det var lika bra när vi ändå höll på, så slipper vi stressa med det hela senare;-)



Hoppas Affe slipper biverkningarna av sprutan :-))



Varma kramar!

2009-12-07 @ 10:19:50
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Karin

Åh vad mysigt det låter!! Hade gärna åkt hem till Sverige till jul, har faktiskt aldrig firat här förr och ser inte direkt fram emot det heller. Hur mycket julstämning kan man få fram bland vajande palmer och en klarblå himmel?? Var ska ni åka efter jul förresten? Duktigt av dig att låta naglarna vara, själv kämpar jag med samma problem :-)

Kram

2009-12-07 @ 10:29:50
URL: http://hundmamma.blogg.se/
Postat av: Bodil

Man kanske ska ta å ta in julgranen eller så kanske vänta lite för tar jag fram den nu då är det säkert inte ett barr kvar på julafton... Min lille vilde kommer säkert välta den eller klättra på den han är mer vild än tam min lille =) Men affe kommer säkert igång med krypningen när han ser allt fint i granen! hihi

Jag kämpar själv med att sluta med nagelbitandet och målet är att ha fina naglar på jul =) och redan nu ser det lovande ut iaf! Kramizar

2009-12-07 @ 11:04:59
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Ohh vad duktig med träningen du är!

2009-12-07 @ 14:06:44
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Erika: Ja men så är jag tjock också!!

2009-12-07 @ 14:39:43
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Vi har ju skippat vaccination, men visst är man osäker på om det är det rätta!

2009-12-07 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0