Snabba vändningar

Kan inte för mitt liv förstå varför A blev så dålig igår.
Han var verkligen så pass dålig att jag övervägde att ringa in till barnkliniken, för att 1 timme senare vara som vanligt igen och idag syns inte ett spår av att han var dålig...
Kan det ha varit nåt han ätit, åksjuka eller vad som helst?
Hur som helst så är han dunderpigg, äter och leker som vanligt.
Vet inte hur vi gör med badet idag, kanske åker vi in ändå?!

Idag är det tredje advent och vi tänder näst sista ljuset. SNART är det jul :-D
Ska tvätta lite idag igen, det är vansinnigt vad mycket tvätt en sån liten person kan skapa omkring sig ;)
Kanske får han sova lunchen ute i vagnen idag, det är kallt men skönt ute.
Jag älskar min lgh, trivs så otroligt bra i den, MEN.... En större hall skulle inte skada. Det är verkligen skitjobbigt nu på vintern att nte ha en riktig hall som man kan köra in vagnen i. Den ligger alltid ute i bilen och är alltså alltid iskall när vi ska gå ut och gå eller så. Inte alls speciellt trevligt.
Hade nästan hoppats på att grannen som inte varit hemma på hela detta år skulle ta och säga upp sin lgh så att vi kunde flytta ner en våning men så verkar det inte bli heller :(
Kanske ska jag vara glad över att det inte är kallare ute än vad det är....
Vi får helt enkelt köra med kupévärmare för att vagnen ska bli lite varmare!

Så nu har jag fått klaga av mig lite =)

Hoppas att ni får en trevlig tredje advent och LUCIA

Kommentarer
Postat av: Carolina - Vinn Påslakanset från Lundmyr of Sweden!

Det är helt klart skumt när de blir sjuka så plötsligt och sen efteråt märks ingenting! Ha en underbar dag! kram

2009-12-13 @ 11:37:38
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Karin

Fy vad hemskt, så orolig du måste varit!!! Skönt att lillprinsen mår ok igen :-)



Trevlig 3:e advent till er också!!

Kram

2009-12-13 @ 12:01:40
URL: http://hundmamma.blogg.se/
Postat av: Titti

Lillhjärtat..Puss å kram till grabben från tant...

2009-12-13 @ 14:46:19
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Vårat hus är till salu nu. Ni har aldrig funderat på att flytta till Bôrgvik? Nära syrran o allt.

2009-12-13 @ 15:21:25
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0