Ny dag nya möjligheter

Idag har jag en betydligt bättre dag, vet inte riktigt vad som gick så snett igår. Men jag var på ett katastrofalt usel humör!

Har lite problem med Alfreds sömn... Han somnar som han alltid har gjort klockan sju på kvällen men vaknar vid tolv för att vara superpigg i en timme. Nu ignorerar vi honom så gott det går, men visst är det lite jobbigt att ligga och lyssna på nån som skrattar och gör pruttljud den tiden... Förhoppningsvis så vänder det snart!

Idag får vi besök av Anna-Karin och Molly, det var längesedan (fast vi ses ju varje söndag på badhuset) så det ska bli kul! Sen ikväll är det babysim, sista gången på denna kurs! Jag ska hoppa över badet idag men tar istället med min stora kamera och fotar lillprinsen med sin far =)

Nu ska jag förbereda dagens lunch/middag som vi ska äta sen. Abbe har idag efterlyst ett nyttigare leverne så nu får det bli det också :)

NU: Kaffe som alltid när jag bloggat klart ;)


En bild från middagen i fredags som visar ganska tydligt hur Alfreds kusiner kan röja ;) Tilde står upp ovanpå gåstolen och hoppar och Emilia klättrar på köksbordet i bakgrunden!


Abbe roar barnen och jag blir allt lite sugen att testa jag med ;)


Smidig som ett kassaskåp ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter som ni får en härlig dag idag!



I dagens lucka i min julkalender finns en utmärkt julklapp åt oss vuxna: Ett presentkort på 500 kr hos Wishdesign som har massor med snygga smycken och tunikor! ;) KRAM

2009-12-06 @ 13:42:12
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Nikita

haha ni kanske skulle satsta på vm i gymnastik eller så ;) eller visar ni bara hur det gick till då Alfred blev till =)

2009-12-06 @ 13:58:28
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Frun

Ha, ha, ha, din buse =)

2009-12-06 @ 21:07:07
Postat av: -c-

HA HA HA, diggar sista bilden. Då vet vi vad ni sysslar med om kvällarna då. Gymnastiska övningar! =p

2009-12-06 @ 23:04:03
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0