Lyckorus

ja, jag blir så lycklig när jag ser all denna snö som fullkomligt vräker ner!
Kanske kan det hjälpa till lite att det är en traktor här och skottar bort snön så att man kan ta sig fram med bil iaf, inget ryggskott här inte ;)
Lillen mår betydligt bättre idag och skall få sova ute i vagnen sedan, medans han gör det så ska jag ta och skotta bort lite plogvallar runt bilen.

Abbe är som ett litet barn, ringde nyss och berättade att han skulle ut med skotern sedan, bara lite på lägdan (gärdet säger ni visst i södra sverige) ;)

Tänk att vi får en vit jul iallafall, UNDERBART!!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Ja äntligen får ni användning för den :) Håll er borta från sjöarna än..Ser inte ut som om de frusit på mitten...Inte här iallafall.

2009-12-21 @ 11:50:00
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag håller med!! Helt underbart med snö. =D

2009-12-21 @ 12:50:53
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0