Lucia

Träningen var kass idag, eller den blir ju vad man gör den till och visst försökte jag verkligen.
En ny och mycket förvirrad instruktör som hade noll koll och då menar jag verkligen NOLL koll tyvärr. Får väl hålla tummarna för att hon inte blir kvar, ist väljer jag bort hennes pass. Träning ska vara kul och idag var det endast förvirrande.

Har iaf fått i mig en smörgås nu och kollade in sista avsnittet på Mammas pojkar.... Vilka usla val grabbarna gjorde, katastrofala. Men så blev det inget förhållande heller :-)

Nu ska jag packa Affes skötväska och göra allt klart. Imorrnbitti är det nämligen LUCIA på schemat, och inte vilken lucis som helst.... Emmies luciatåg ska vi titta på, och det är redan 7.30 så det blir till att ställa klockan!




Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Sv: Men jag var ju oxå i Birsta..vi var ju där tillsammans så jag måste ha funnits alldeles i närheten =)



Trist med träningen..Hoppas det funkar bättre nästa gång! Går du här i Matfors eller? Jag har aldrig varit på det nya stället (tyvärr) Är det bra?



Kram

2009-12-10 @ 22:12:51
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Carolina

Mysigt med luciatåg :-) kram

2009-12-10 @ 23:33:48
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0