Jag är fan duktig!

Nu ska jag berömma mig själv!!
I två timmar var vi ute och myste med vagnarna på förmiddagen, men lite jobbigare är det såklart att köra vagn i snö. När vi var nöjda så åkte vi hem till mig och käkade lite lunch och pimplade kaffe och ungarna lekte lite.

Nu ikväll har jag varit på spinning, trodde seriöst att jag var nära döden ett tag, men så insåg jag att det "bara" var mjölksyra ;)
Jag är så himla duktig som faktiskt kämpar på med denna träning, men ärligt talat så är mycket tack vare mitt trevliga sällskap som är mycket pushande!

Nu måste jag titta in de sexiga bönderna på Tv4!




Detta var riktigt gott tycker Alfred =)


Kommentarer
Postat av: Titti

Du ÄR jätteduktig!! Kram!

2009-12-17 @ 09:51:25
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Du är super duktig! Vilken karaktär, önskar att jag kunde ha hälften av den ;-)



Be proud!



Varma kramar!

2009-12-17 @ 12:31:38
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Frun

Nja, lite trist är det allt att höra vad du sliter och är duktig ;)Mitt dåliga samvete gör sig då extra påminnt! =D

2009-12-17 @ 13:22:40
Postat av: Sussilusen

Å vad hände med mitt dåliga träningssamvete nu då. Jag har till och med slutat att promenera. Nyårslöfte??? Javisst!!!!

2009-12-17 @ 15:58:08
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Lakelander

Va duktig du är!!!!! KRAM

2009-12-17 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0