Idag måndag är jag glad för att..

Fick en liten utmaning av Nikita som jag antar :)

  • Om bara 2 veckor är det julafton, och jag längar!!!!
  • Tågbiljetter till Karlstad är bokade, till väldens bästa storasyster <3
  • Har avslutat några lyckade Tradera-auktioner idag (mina första som säljare)
  • Har många roliga träningspass inbokade denna vecka
  • Nästan alla julklappar är klara :)
  • Även om jag gnäller och klagar ibland så har jag världens bästa sambo ♥

Anta gärna måndagslistan du med =)








Kommentarer
Postat av: Carolina - Har Julkalender i bloggen!

Låter som en underbar lista! :-)

Idag är det Crocs Original som finns i luckan, finns till både vuxna och barn! ;) kram!

2009-12-07 @ 15:20:27
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Sofia o Hugo

Jag blir alltid så glad av din blogg!! :D Tack!

2009-12-07 @ 20:41:58
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0