Glad i min mammagrupp

Det är ett skönt och avslappnat gäng som jag är mycket glad över att få lärt känna =) Det är liksom veckans höjdpunkt för mig och Affe detta :-)

Ja, dagen har alltså bestått av bebis och mammaträff.
Nu är jag helt slut som artist och ligger med min dator i soffan. Abbe ligger på golvet och leker med Alfred, tänk att det är roligare att löeka med pappa än med mig... Tror ni att det kan bero på att han ser mig 24/7?

Ska göra en porterstek som vi ska äta imorrn, det är ju så otroligt gott!!

Nu orkar jag inte blogga mer, ska ligga här med min träningsvärk och tycka lite synd om mig själv och mumsa clementiner :)

Affe har fått någon form av utslag/eksem runt ögon, näsa och mun som jag måste ringa BVC om imorrn. Min stora fasa är att det skulle kunna vara kattallergi... Men det tror jag knappast!

Hoppas att ni alla får en skön kväll!


DAGENS FRÅGA TILL SJUKVÅRDSKUNNIGA:
När jag tränar triceps på bodypump (speciellt denna övning) så får jag ofta ytliga proppar i handflatan som gör svinont. VAD BEROR DETTA PÅ???
Vågar ju aldrig lägga på mycket vikt i denna övning :(



















Kommentarer
Postat av: Anita

Hej!



Hur har du renoverat skåpet under?Målat eller betsat? Har nämligen ett lika jag skulle vilja göra något åt för är döle furufärgade möbler...

2009-12-03 @ 19:08:26
URL: http://akh71.bloggagratis.se
Postat av: Nina

Investera i handskar så kan du lägga på vikt precis som du vill..

Det tipset var gratis ;) hehe

2009-12-03 @ 19:30:20
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Anita: Svarade i din blogg =)

Nina: På vilket sätt skulle handskar göra så att blodpropparna uteblir menar du?

2009-12-03 @ 19:44:01
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Anita

Tack! Det ska jag klart göra, enda skillnaden är att mitt blir brunt :-)Har en furuskänk också..den åker på samma behandling :-)

Huvuvärken sitter där den sitter...hemma imorrn :-(

Men vad gör man.

2009-12-03 @ 19:44:36
Postat av: Tant Ulrika

Men snälla Therese..nu är du allt ute o cyklar! Peter är min, bara min så ngt giftemål er emellan, det kan du glömma! Hahaha!!



Kram

2009-12-03 @ 20:17:11
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Svårt att säga angående propparna! Är det många och alltid? I handflatorna alltså?

2009-12-04 @ 09:06:49
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Erika: Bara i vänster handflata och inte alltid, blir om jag lägger på mer vikt på stången. Det är ju därför jag fegar med vikterna. Har haft så här i flera år...

2009-12-04 @ 09:20:22
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Tess

Låter konstigt det där med propparna. Hur vet du att det är blodproppar? Men jag hade nog provat med riktiga "gym"handskar...De är vaderade så man inte ska få valkar eller att det ska göra ont. Hade sådana själv, tyckte det va skönt. Och att du får det i vänster kanske beror på att du "lägger vikten" på den armen/handen...?

Tja..har du hört med någon på gymmet om det? (Om du nu inte tränar hemma alltså. =))

Ha en bra Onsdag

Kram

2009-12-09 @ 10:04:30
URL: http://tessbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0