fredag igen =)

Är nu klar med alla klappar... trodde jag, tills jag kom på att jag "glömt" bort mina syskon (tonåringarna) så det är alltså de kvar!
De som får klappar av oss i år är: Alfred, Affes kusiner, mina småsyskon + Elins pojkvän som ska fira jul med oss i år. Man kan ju inte åka hit från Kalmar och sitta utan klappar på julaftonen =)
Jag känner mig otroligt nöjd med hur vi har rationaliserat i år, slut på hysterin ;) Inte ens jag och Albin kommer att "byta" klappar med varandra då vi bägge anser att det är att byta pengar bara. Bättre att vi köper något som vi bägge vill ha =)

ikväll är vi bjuden på fredagsmys hos Maria & Morgan tillsammans med David och Catrin. Lutar åt att vi åker dit, käkar en pizza och bara slappar. Imorrn är det Bergsjö för hela slanten =)

Alfred då... Han är finare runt munnen idag, även om det inte är bra. men då har han inte fått någon tomat sen kl 12 igår.
Vi testar utan några dagar till innan jag ger tomat för att se hur det blir.

Nu ska jag koka lite kaffe åt oss vuxna =)


Liten kille hittade julklapparna imorse =)'


Just ja, idag fick jag äntligen årets första julkort i brevlådan =)
Ett från min farmor och ett från söta
Carolina, TACK!!

PS. Vi MÅSTE täta runt ytterdörren,
för det är så kallt nere i hallen att skorna fryser fast i mattan,
det ni kan vi kalla kyligt =)

Kommentarer
Postat av: Carolina - Vinn Olivoljelotion från Jotera & Påslakanset från Lundmyr of Sweden!

Hihi oj då, kunde han låta klapparna vara? kramar

2009-12-18 @ 23:11:29
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Lena

Ojdå. Det får hyresvärden komma och kolla på. Funkar elementet där nere?

2009-12-19 @ 07:02:25
Postat av: Anna-Maria

Helt rätt med julklapparna.. Det är samma här.. Vi skall inte heller byta julklappar eftersom det är som att byta pengar..



Men sötisen är nog allt sugen på att riva upp all papper som ligger så fint under granen.. =)

Jag ser fram i mot att få träffa min knodd och ge den julklappar..



Önskar dig en trevlig lördag!

Kram

2009-12-19 @ 07:19:31
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Visst är det kul med julklappar. Här hemma gör vi så att jag o Mikael köper något litet till varandra sedan köper vi något "vi" behöver. I fjol blev det ett mindre frysskåp eftersom vår sidebyside är så liten. I år blir det nog en högtryckstvätt.

2009-12-19 @ 08:30:58
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Önskar dig oxå en trevlig helg =)



Kram

2009-12-19 @ 15:38:45
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Therese

Lena: NU funkar det igen, TACK :)

2009-12-19 @ 22:27:51
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0