4:e Advent är här

Det är fjärde advent idag och ute bara vräker snön ner, ganska mysigt tycker jag. Men så är ju inte jag den som skottar bort snön heller ;)

Alfred är fortfarande lika het, verkligen jättejobbigt. Hoppas innerligt att det verkligen är tredagarsfebern för då borde den gå väck imorrn och kanske kanske skulle vi kunna få en frisk och kry jul/nyår!
Känns ju lite trist att resa bort med sjuka barn, så snälla håll tummarna för oss!!!

Vi åker alltså till Ottsjö den 27:e och ska vara borta i en vecka.
Det ska bli riktigt skönt, speciellt nui när snön kommit och skoterföret förhoppningsvis är lite bättre än förra veckan :) Under tiden vi är borta så kommer min syster Elin och hennes kille Rickard att bo hos oss och sköta om katterna, mycket uppskattat av både mig och katterna tror jag ;)

Nu ska jag passa på att dricka mitt morgonkaffe :)

Hoppas att ni alla får en underbar 4:e advent, bara fyra dagar kvar nu ;)






Kommentarer
Postat av: Linda

håller tummarna för att eran lilla kille ska bli frisk snart så ni kan åka med en pigg och kry kille.



Önskar er en underbar 4 advent



Linda

2009-12-20 @ 11:18:40
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Sötnos!!!

2009-12-21 @ 00:21:04
URL: http://hundmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0