Underbara mornar!

Affe vaknar klockan fyra varje morgon, men det är faktiskt ingenting som stör mig längre. Vi har våra rutiner. Inte så att vi kliver upp då, utan han får ligga kvar i sängen tills det är normal tid att kliva upp. Men han klagar inte alls över detta utan brukar kunna ha en djup och lång diskussion med sina fötter, haha!

Idag lämnade vi sängen runt sju. Nu har vi käkat frulle både jag och sonen. Nu sover han och jag ska slänga in mig i en dusch. Klockan tolv blir det en långprommis med vagnen igen. Skönt om man kan försöka hålla kvar vid dessa rutiner :)

Igår hade jag tinat ett pkt kräftor som jag såg sååå mycket fram emot att få äta alldeles ensam, men de var långt ifrån goda så idag får jag koka en ny lag och slå över så kanske de går till sig.  Tur att jag har säkrat upp med en påse godis, hihi. Kollade på Ryktet går (jennifer aniston & kevin costner) och festade lite i min ensamhet. Rätt så skönt var det!

Katten Kjell och Affe fann varandra igår, de är nu bästa vänner. Affe använder gärna Kjelle som fotpall och det gillas skarpt för det kurras högt =)

Imorrn kommer Abbe hem :-D  






Hoppas att ni alla får en fin dag!!


KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Anna S

Va kul att dom funnit varann =) Va hurtig du är som promenerar!! Jag funderade på om vi skulle ta en lunch dejt ideg. Men då kan vi ta det en annan dag istället. Pöss

2009-08-25 @ 11:05:09
URL: http://lakelanders.blogg.se/
Postat av: Nikita

åhå alfred är såå söt =)

2009-08-25 @ 12:03:10
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Mysigt..

Det är vikitgt med rutiner, för allas del.. Och det låter väldigt mysigt med morgon mys innan man kliver upp..

Tänk om man hade tid med de mitt i vardagen oxå..



Vad härligt att pappa i huset kommer hem imon=)

Kram på er

2009-08-25 @ 16:04:50
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: madde

go knoppen,sötunge kärtbarn har många namn



kramar till dig gumman

2009-08-25 @ 16:57:24
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0