TrÖtt

Idag har det varit en dag som inte varit nå kul....

Började med en gnällig son (magen), fortsatte med att mina första planer på Härnösand fick ställas in, blev extremt uttråkad och ringde Hela min telefonlista. INGEN som ville vara med mig.... Till slut svarade Anna och vi kom överens om en fika på stan.
Glad i hågen fixade jag mitt yttre, packde ner Affe i bilstolen och gick ut. Då rasar vagnen ihop när jag ska packa ihop den, fick ju ställa in träffen. Kan inte gå på stan utan vagn... In och  mailade företaget och fick ett snäsigt svar, bröt ihop och grät en skvätt. Mailade igen, något elakare i tonen denna gång och en ny liggdel är nu på väg hem!
Ringde Anna igen och vi pratade om att jag skulle komma in till henne ikväll på lite fest (köra bil såklart), Abbe kom hem sent, så det blev inställt igen.

Nu har jag tagit mig ett glas vin, grillat gott och är nu tröttare än någonsin. Två nätter utan sömn gör sig påmind....

Kanske ska jag gå och lägga mig??

Kram till alla er som läser ♥

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha ja det blir ju ett sista prov när bebisen kommer ut, det måste ju kännas rätt i praktiken att säga namnet också =)

alfred är jättesött!

hoppas du sover gott inatt då hihi =)



kram!

2009-08-07 @ 21:53:04
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Jenny

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig... Gå och lägg dig och sov gott - imorgon är en ny dag!

2009-08-07 @ 22:55:42
Postat av: Lina

2009-08-07 @ 23:39:25
Postat av: Lina

Uch vad tråkigt. Så typiskt att allt sker på samma gång!!! Det slår aldrig fel. Nästa gång kommer roligheterna på rad...

2009-08-07 @ 23:40:51
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Hej vännen!

Kikar in för att se hur natten inatt har varit?

kram

2009-08-08 @ 08:04:02
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Anita

Va skönt att det ordnade sig med vagnen, det är ju en sak man är BEROENDE av när man är barnledig, har haft otur med 3 av mina vagnar, den första liggvagnen vart vandaliserad i trapphuset, andra vagnen (modyn) återkallade dom och tredje vagnen en carena shopper satt folk sönder i trapphuset, nbär jag kom ner var det bara spillror kvar, tordes inte ringa till försäkringsbolaget en 3 gång för var rädd att bli misstänkt för bedrägeri för att jag har trasiga vagnar jämt...mina snälla kompisar och föräldrar salade till en ny carena åt mig för det var ju inte bara vagnen som var i spillror, även jag, ensamstående med fp...fanns inga pengar till vagn men som sagt, mina kompisar och föräldrar var guld värda och fixade en ny!

Ha en fin dag!!

2009-08-08 @ 10:40:58
URL: http://akh71.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Karin & Molly

Känner igen de där! När en ska går i lås så gör allt de... Då är de inte nå roligt, less blir man!



Nu så har feben släpp hoppas jag! Men i går kom krypandes på kvällen med nån halv grad.

Snorig har hon ju oxå blivit!



Ja Nu var de länge sedan vi träffades. Ska öpp över på måndag så jag kan ju kanske sända ett sms och kolla om ni är hemma. Farmor ska på fotvård=O)!



KrAm FrÅn MoLLy & AnnA-KaRiN

2009-08-08 @ 11:32:21
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: ErikaÖ

Hoppas natten varit bättre.

2009-08-09 @ 11:23:01
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0