Shoppingdag

Idag har vi shoppat, började ute på barnens hus där vi fick väldens bästa hjälp.
Vi (jag och butiksbiträdet) kom fram till att jag behåller min vagn tills det är dags att byta till en lite mindre, men jag ska köpa en ny klädsel till sittdelen. Vi fick med en blå (turkos) när vi köpte vagnen och jag känner att jag inte kommer att trivas med den, så det kommer att köpas en ny . En brun/choklad tror jag, men vi fick rådet att vänta till oktober då 2010 års kollektion kommer ut :)
Om det inte råkar vara någon av alla mina bloggläsare som har en snygg klädsel till en brio happy sittvagn hemma som dom vill sälja :)
Jag fick även tips om att vänta in nästa barnbidrag för att kolla på barnbilstol =)
För en gång skull så fick jag enormt bra hjälp :-)

Vidare på en annan butik och shoppade presenter, sen strosade vi (jag och min sambo) på birsta. Jag köpte nya jeans, affe fick en träningsoverall och en matchande body, abbe några t-shirtar, hemmet fick en ny router och en mycket fin korg på jysk där vi kan ha lite leksaker. Lunchade innan vi åkte och storhandlade mat.

Åt rester idag, tacopajen som blev över från igår. Den var om möjligt ännu godare idag och då ska ni veta att jag tycker att det är äckligt med matrester :)

En kul sak hände på Coop idag, hörde att det var någon som ropade på mig och ser Victoria, en bloggvän som jag faktiskt aldrig träffat irl förut =)
Skitkul att hon kom fram och hälsade! Verkar vara en supergullig tjej!

Nu är jag godissugen.... har ingenting hemma heller :(
Kanske ska jag äta popcorn eller äpple....
Svårt val :(

Kommentarer
Postat av: Nikita

ja håller me , tråkigt att vi aldrig lyckats stöta på varandra.. du å madde får bju in mej nångång då ni ska ses så vi får träffas å umgås lite, vore skojj tkr ja iaf.. ja å madde har sagt att vi måste ses också mer än på gangstarpartyna och de snabbisar då ja hämtar kläderna :P

2009-08-27 @ 21:39:32
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

hej hej, hoppas allt är bra?



igår övade vi i kyrkan och nu har ja lagt upp låtarna som vi testa kika in och säg va du tycker



kram

2009-08-28 @ 08:04:53
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Kul med trevliga sevicevänliga expediter!

2009-08-28 @ 09:04:44
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: victoria

Tack! du verkar vara gullig du med :)

2009-08-28 @ 13:37:05
URL: http://viret.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0