Pigg ;)

Eftersom förra rubrken var trött så skriver jag idag PIGG, för det är precis vad jag är :)

Vår helg har varit suverän.

Fredag: Var himla trött en skitdag som jag skrev om i förra inlägget, somnade redan vid 21.30 efter ett glas vin. Mycket mycket skönt ska ni veta ;) Affe sov som en stock den natten.

Lördag: Badstranden (Öhn) på förmiddagen med Albin och Alfred, 22 grader varmt i vattnet =) På kvällen var vi bortbjudna på kräftskiva till Olle och Kicki. Skittrevligt var det!! Många (för mig) nya ansikten vilket jag gillar skarpt. Alfred och jag åkte hem vid halvtolv och pappa Albin kom inrullandes vid halv fem! Ännu en natt med god sömn.

Söndag: Badstranden med Suzanne och hennes två busungar, Elin och Robert med deras två barn (Mycket trevligt att träffa/lära känna er Elin m. fam). Kanonhärlig dag, det har varit otroligt varmt i solen men fläktat skönt. Alfred har haft en av sina piggaste, gladaste och roligaste dagar. Min lilla solstråle har idag sovit sammanlagt 60 minuter på hela dagen. Åt en stor portion potatis/palsternackapuré till middag med katrinplommonpuré till dessert. Efter ett kvällsbad och lite pappamys så somnade han gott i sin säng!
Pappan i familjen har mest bara varit bakis idag + att han röjde upp i vårt hem medans vi badade.
Det fina vädret vände och förvandlades till ösregn och en hejdundrande åska, rätt så mysigt faktiskt :)
Hoppas att det spricker upp tills imorrn igen =)

Har tyvärr inga roliga bilder från helgen att bjuda på :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men detsamma; har haft jättetrevligt med dig och Suzanne idag :-) Gärna mer sånt! Ha det gott / Elin

2009-08-09 @ 21:37:23
Postat av: Sofie

Låter som en toppen helg! :)

2009-08-09 @ 21:53:09
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Titti

Skönt att det vände :) Från skitdagen där menar jag...Hoppas ni har det mysigt idag med!! Kramar!!

2009-08-10 @ 06:09:15
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Bodil

Låter som ni haft en härlig helg! Nu är jag på G och bloggar igen! Kramiz

2009-08-10 @ 09:33:04
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Föräldrabloggar.se

Grattis, du har kommit med i vår Topp 100-lista idag!

2009-08-10 @ 11:30:48
URL: http://foraldrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0