Min karl har rymt

Idag har han åkt och det är tomt här hemma :(
På facebook säger dom att saknaden går över om jag äter godis.... så imorrn ska jag köpa några kilo karra ;)

(kan man sakna denna karl?)

Har blivit bjuden på underbart mysig middag ute på Galtström idag av Titti.
Tusen tusen tack vännen =)


Affe har fått stort intresse för allt vad vi äter, idag har jag fått smaka lite lax och Emilias mellis, det gillades skarpt =)
Kokade plommonpuré till han igår som gick ner rätt bra också!
Även Emilia gillade den purén ;)


Junior har fått en hoppgunga av moster Maria som vi har testat lite, men den måste sys om. Ärmhålen sitter så högt upp, har varit för högt upp på alla barn som haft den så det är inte Affe som är för liten ;) Men jag äger ingen symaskin att sy om den med :-(

Förra veckan hade Affe sin tjej här, Astrid. Knäppte lite bilder på det söta paret men har inte laddat över bilderna förrän idag till datorn. Affe vet hur man ska göra... Han greppade hennes hand och var inte alltför villig på att släppa den sen ;)
 
Söta små troll kan man inte få nog utav!!

Imorrn är det mammadejt med tjejerna igen, ska bli vansinnigt kul :)




Kram och godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Jag har symaskin!! Bra att du fixar den!

2009-08-17 @ 22:40:22
Postat av: Maria Ö

Jag har symaskin!! Bra att du fixar den!

2009-08-17 @ 22:40:45
Postat av: Lina

Haha, söta de är! Jag har också funderat på en hoppgunga tror det skulle passa sprall-Alma men jag vet inte om jag törs hänga upp en sådan i dörrkarmen. Tänk om den går sönder...... Det där med Norge har jag erfarenhet av. Nyttigt att få sakna tror jag. Extra mysigt när man ses och man värdesätter varandra mer!!! Kram Lina

2009-08-17 @ 22:48:32
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Bodil

Hoppgunga är grejjer det men jag är mer ute för att att inhandla en sån där hopp grej från ficher price ser ut som en gåstol fast men hoppar i den.... Petter älskade iaf att hoppa när vi provade och idag gungade han ute och det var både läskigt och roligt! Det skulle säkert Affe gilla också!

Härligt med att äta och smaka mat Petter har provat mat och är alldeles tokig när vi börjar duka fram på bordet!

Näe nu ska jag sova Nattis!

Ps godis är inget bra som tröst mot ensamheten däremot sett stort fat med frukt att doppa i varm chokladsås det är grejjer det och man glömmer gubben fort. Kramiz

2009-08-18 @ 00:16:14
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Titti

Har snackat med jocke om nintendot och vi köper om hon säljer! Hoppas du får trevligt på mammaträffen!! kramar!

2009-08-18 @ 06:46:34
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Titti

p.s...Allvarligt...vart har du lagt min ridhjälm som hängde under Thore´s sadel...Jag kan för mitt liv inte hitta igen den...

2009-08-18 @ 07:00:18
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Titti

Jag misstänker att du fått med dig den hem.Den bara finns inte här...

2009-08-18 @ 08:14:45
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: dessi

Jag lovar att det kommer gå bra utan gubbe i huset..till slut så kommer du tycka det är lite skönt också ;)det är alltid bra att sakna lite :)Men vissa kvällar kommer nog bli lite jobbiga och då är det alltid bra o ha en skål med popcorn ;)

2009-08-18 @ 08:33:22
URL: http://frudeseree.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0