Howdy Cowboy

I helgen ska jag vara cowboy, eller iallafall en haygirl :)
Min kära vän Titti ska få åka på lite semester och jag ska fixa alla hennes djur under tiden.
Det ska jag väl kunna klara. Har ju trots allt haft häst själv så det går nog =)
Idag åkte jag dit och rekade vart allt finns (hö & vatten och sånt).

Börjar närma mig LCHFstarten snart.... Men än ammar jag för ofta för att börja helt. Har dock börjat smått. Kaffe utan socker smakar skit men man vänjer sig, mogonfrullen består av smoothie på grekisk yoghurt, grädde och hallon (sjukt fett), vänjer mig nog vid det också.... Men jag äter potatis och pasta än :)
Finns några saker jag ska äta igen innan jag drar igång. Pannacotta och Langos :-D

Nu är det även klart att min älskade sambo kommer att börja jobba i Norge, troligtvis redan på måndag *snyft* Men han kommer att vara hemma varannan vecka så det går nog bra...
Ställer därför in husvisningen på måndag, ingen idé att gå själv. Det finns gott om hus, tids nog dyker rätt ställe upp!

Tvättmaskinerna går för fullt här hemma idag också, passar på att bädda rent i sängen när jag ändå är igång.
Imorrn drar vi som sagt till Titti och hus/djurvaktar, lördag blir det en sväng på marknaden, söndag ska jag på gangstarparty hos Nikita :)


Dagens ris går iallafall till kopbarnvagn.se
Mycket tråkigt bemötande och dålig service, inte ens en ursäkt kan man få!
SKITSTÄLLE!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Är inte dom från soliga karlstad - barnvagnsnissen alltså?

2009-08-13 @ 15:54:11
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Klart du fixar det...Är inte ett dugg orolig :) glöm inte fråga Elin om nintendot...Kramar!

2009-08-13 @ 18:51:54
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dåligt av barnvagnsnissen!!! Där köper jag aldrig en vagn ;-)!! Lycka till med kidz, djur och hus.

2009-08-13 @ 20:34:23
Postat av: Lina

Hallå i stugan!

Fick hem en anmälningslapp om babysång från svenska kyrkan idag och tänkte genast på er. Det skulle vara roligt att gå i samma grupp! Vet inte om det går att gå i samma om man går genom kyrkan men kulturmagasinet finns ju också. Kyrkans startar v 37 o man ska anmäla så snart som möjligt medan k-magasinets startar 2 sep om jag förstått allt rätt. Vet inte om man behöver anmäla sig där. Vad säger ni? Alma o Lina

2009-08-13 @ 21:26:48
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

K-magasinet är det anmälan på, och alltid lååång kö så ring i tid!!

2009-08-13 @ 22:00:54
Postat av: Pillargontanten

Oj, nu var det dags då, LCHF Menar jag :O)

Var försiktig om du äter både och som du gör nu, Stora O äter så, mitt sätt plus pasta potatis och smörgås, och han har ökat vikten :O)

Pannacotta kan du äta... Söta med vaniljessens och sötningsmedel, smakar mums i maggen :O)

Langos, jä det är svårare... men man kan ju alltid göra en LCHF pannkaksmet, frittera och ha samma pålägg...

Borde funka, detta får vi nog prova :O)



Ha det gott!

2009-08-14 @ 06:15:27
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Ellen

Hei!

Etter litt nett-ferie er det jammen godt å surfe litt igjen og lese blogger :)

Ser at du har skrevet om litt kostforandringer og LCHF, men hva står det for?? Jeg trenger virkelig å finne inspirasjonen selv til å gå ned i vekt og til å trene, men det er vanskelig å komme igang. En ny motivasjonsfaktor er at vi har begynt å tenke på å få et barn til, men da vil jeg helst være i litt bedre form enn jeg er nå.

Koselig å titte innom deg igjen! God helg! Ellen

2009-08-14 @ 10:07:08
URL: http://ellenvinorum.blogspot.com
Postat av: Bröllopsbloggen

va inne på att köra den dieten men börja md cambridge igår... pju det är tufft.. speciellt när man sitter å ger ungarna frukost ellet mat.. men de är bara å gilla läget



ha en toppenhelg

2009-08-14 @ 10:26:13
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Ellen

Hei igjen!

Har surfet litt på nettet og skjønner litt mer av dietten du snakker om. Kom gjerne med tips og råd!!

2009-08-14 @ 14:28:08
URL: http://ellenvinorum.blogspot.com
Postat av: Suzanne

Tråkigt att du fick ett sånt taskigt bemötande från dom! Vad blev "domen" då? Får du nån ersättning?



Hoppas det går bra för dig i helgen =)



Kram

2009-08-14 @ 22:43:56
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: mamma millan

Hejsan!

fin bvlogg du har..kul att kika in! Min minsta är 6 mån...jag ammar med än..men han åt sin första portion gröt idag...kuligt!!



~~Trevlig Helg~~

♥Mamma Millan♥

2009-08-14 @ 23:21:55
URL: http://mammamillan4.blogspot.com
Postat av: Titti

Erika: Jopp, karlstad var det!

Lina: Anmälda nu, så sjung upp ;)

Lotta: Min mage klarar inte av fett så bra så jag måste börja introducera det lite mer långsamt. jag får väl njuta av mina extrakilon så länge ;)

Ellen: Kikar in till dig sen och skriver mera :-)

Therese: Cambridge skulle inte jag fixa, jag måste få tugga... Lycka till med den :)

Suzanne: De har till slut skickat en ny liggdel, bör väl komma till veckan. Tack ;)

Millan: Hej och välkommen, kikar in till dig sensre under dagen :)

2009-08-15 @ 08:57:33
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Titti

Haha.... Det är INTE från Titti min förra kommentar, men jag sitter vid hennes dator :)



/THERESE

2009-08-15 @ 14:09:46
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Titti

Hahaha,gud vad jag fick fundera nu på var det är jag svarat på ;) Det gick inte ihop i min trötta hjärna....

2009-08-15 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0