Bloggstädning!

Nu har jag städat lite i min blogg.
Bl.a rensat och lagt till nytt bland länkarna.
Lägger gärna till fler, men då får ni allt göra er röst hörd :-D
Föredrar om man gör länkbyten med varandra ;)

En helt underbar dag.
Tog en prommis med Sandra och lilla Silas, två timmar var vi ute. Tyvärr har jag skavsår från gårdagens prommis (nya skor) så idag hade jag foppatofflor, det känns i benhinnorna kan jag lova :(
Hur som helst så vart vi omkörda av två 80+ tanter på cykel, de hade cyklat från stan (ca 2mil). Var knappt röd om kinderna, hade ett jäkla tempo och var riktigt fräck i mun. Jag och Sandra som är förhållandevis unga hade inte samma flås kan jag lova. Önskar att jag blir som dom när jag blir gammal :-D
Blus, fint paljettskärp och ett pärlhalsband hade de oxå, ingen träningsoutfit där inte ;)

Dagens promenad känns redan i rumpan, sköööönt. Gör om detta imorrn!!

På eftermiddagen har Affe hängt i bärselen, vi har varit ute och grejat lite på gården. Han älskar att vara utomhus, och som han gillar att titta på katter, skrattade högt åt grannens kisse idag :-)
Även inomhuslek har vi hunnit med =)

När lillprinsen hade somnat så åt jag kräftor, idag var de goda :-D

Nu ligger jag och kollar på film på femman, Linas kvällsbok eller nåt sånt. Lite märklig film, måste ju vara gjord för tonåringar?! Men funkar ju att slökolla på :-)




Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Du kollar på samma film som min K (14 år) :O) Tonårsfilm, alldeles säkert :O)

Kräftor, det såg smaskens ut.... Får nog bli det framöver :O)

2009-08-25 @ 21:40:31
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Frun

Ja krukgumma vill jag också bli om jag nu nödvändigtvis måste bli gammal =)

2009-08-25 @ 22:02:44
Postat av: Anita

Ja städningar är bra, det gör jag med mellan varven och såg jag måste ta itu med min länklista jag med :-)

2009-08-26 @ 06:29:14
URL: http://akh71.bloggagratis.se
Postat av: Suzanne

Jag gör min röst hörd titt som tätt men syns ändå inte =( Undrar var det betyder...?

2009-08-26 @ 10:02:57
Postat av: -c-

Jag har aldrig haft en l'nklista i nuvarande blogg men jag fixade en liten lista igår (efter att ha läst detta). Jag la dit dig och hoppas nu på en plats i den lista ;) /Cissi

2009-08-26 @ 11:12:50
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Suz: du har ju lösen på din blogg så då är det onödigt att länka :)

Cissi: Du finns nu med :)

2009-08-26 @ 12:30:25
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha vad komiskt, jag tänkte precis att jag ska länka hit eftersom jag också håller på att uppdatera min länklista... så jag gör det nu!



kramis

2009-08-26 @ 12:38:43
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0