Blodvite...

Stog i köket och skalade päron för fulla muggar. Och skar mig rejält i pekfingret, inga plåster finns det hemma så nu har jag mer eller mindre hela högra pekfngret i toapapper och eltejp. Lite svårt att skriva faktiskt!!
Har gjort ett storkok på päronpuré nu. Junior har ju som jag sagt hundra gånger tidigare problem med att "tömma magen" och katrinplommonpuré har hjälpt jättebra. Men för lite variation så har jag nu gjort päronpuré som ska vara lika bra, och förhoppningsvis godare!!

Har varit hos min Titti idag, kollade in hennes nya fina islänning. En hingstkille på ett år, mycket mycket fin (trots rasen, haha). Det är bl.a han jag ska passa nästa helg. Får sällskap av Elin och kalmar-Rickard som tur är.
Tror minsann att jag kanske kan göra min riddebut (sen graviditeten) på Thore den helgen..... Får jag det Titti?? ;)

Pappa har vart här också, kom förbi på sin hoj.
Kul, jag tror Affe gillar moffan =)
Affe har nog faktiskt aldrig blivit ledsen eller rädd för någon, det är skönt! Han finner sig i den famn han hamnar i faktiskt!

Nyss kom en trevlig tjej och köpte en hundbur av mig, det är inte dumt att göra en förrådsrensning och lägga ut på blocket ibland. Jag ska ändå aldrig mer ha en hund så jag kan lika gärna sälja skiten... Har en hel del hästsaker (sadlar, täcken, träns mm) som jag har stor beslutsångest inför, men inte än ska det säljas.... Snart kanske jag får upp hästsuget igen, vem vet?!

Ojojoj, vilket ap-tråkigt inlägg......


Ps. Jag vill veta vad som hände på mammabloggarna.se


Gonatt på er alla

Kommentarer
Postat av: Nikita

ja vill också veta, så får du veta måste du berätta för mig!! =)



okej :( synd, du tror inte du har tid att åka ifrån ett par timmar då ??? fast du är djurvakt?!

vore somsagt superkul om du kom!!

2009-08-06 @ 21:46:00
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Föräldrabloggar

Grattis, du är en av 100 bloggar som tagit sig in på vår Topp 100-lista denna vecka, grattis!



Toni

Föräldrabloggar.se

2009-08-07 @ 03:55:18
URL: http://foraldrabloggar.se
Postat av: Titti

Ja visst får du det! Men tänk på snubbelbenen... Värst nerför,då brukar jag kliva av om det är väldigt stenigt eller så...Åsså måste du kanske kolla så lillen håller sig lugn innan du drar.Vore väl ingen höjdare att ha en nästan ohanterad hingst med utan grimskaft ;)

2009-08-07 @ 06:42:33
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0