Rent hus

Idag har jag verkligen städat vårt skafferi, nästan så att rent hus hade kunnat spela in ett avsnitt här.
När jag började rota längst in, längst upp så var det inga roliga datum på grejerna... Tur det är torrvaror iallafall. Nu har jag slängt fyra kassar med matvaror, sorterat och organiserat upp mitt skafferi som numera är mycket snyggt och prydligt och framför allt så är det bara fräscha varor kvar ;)
Nu törs ni komma till mig och fika igen, haha!

Affe och jag tog oss en ljuvlig sovmorgon idag, vi sov till klockan tio :)
Han käkar bara en gång per natt nu oftast villket är underbart såklart!

När vi fikat frukost så tog vi en prommis med vagnen, hade tänkt ta en kortis ner till vägen och posta lite påskbrev till släkten, men brevlådan var för liten för våra brev så vi fortsatte in mot byn. I 1½ timme gick vi, det är nog bra för lår och rumpa =)

Nu vaknar prinsen som sovit medans jag städat.....

Hörs ikväll"

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Jag vårstädade bilen oc jag hittade oxå små suprice! Hoppas ni har haft en underbar dag i solen.. Kram

2009-04-07 @ 16:00:47
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

Skönt med en långpromis!! Puss

2009-04-07 @ 17:03:54
Postat av: ErikaÖ

Skönt att få sova lite på natten. Han är sååå söt och snart får jag se live.

2009-04-07 @ 21:07:33
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Hihi.Låter som här :) Men jag är då inte orolig över att inte kunna komma på fika ;) Rätt var det är så står vi på bron..hela ligan :) Kram på dig!

2009-04-08 @ 07:55:24
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: carro

thereseeee hur gör man för att få sån fin blogg dom dig??:O

2009-04-08 @ 14:55:58
URL: http://carolinesundqvistt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

Ja, städa skulle behövas här också... Idag har jag vabbat med Alva som har feber, men någon städning har det inte blivit, dock lite strykning.

Alfred är ju hur söt som helst - hör av dig något så vi kan träffas!Jag vill snusa på lite bebis!

Kramar Jenny

2009-04-08 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0