Mysig dag!

Det har varit en härlig dag idag. Mötte upp Madde vid tio på Birsta och vi hann med lite shopping innan vi käkade lunch på Charm, efter detta gjorde vi mer shopping inne på IKEA.
Vi har surrat och snackat skit hela dagen framför allt så har vi kollat in årets mode på alla som besöker Birsta en tisdag... Tänk vad mycket tok det finns! Fick även känna lite när bebisen sparkade i magen, så häftigt tycker jag att det är trots att jag nyss varit där själv :-)

Alfred har fått otroligt fina presenter förresten!

I fredags fick han en helt underbar bodysuit i posten av Josefine, i ekologisk bomull från Organics for kids.
Tusen tusen tack vännen! Det är verkligen kul att få handskrivna kort med posten, tyvärr använda mail och sms alltför flitigt idag :(


Alfred hade idag den stora äran att få paket av Madde, han äger nu två plagg från Gangstar (såklart). En Bodysuit och en superfin sovpåse till min lilla prins :)
Vi är väldigt glada över våra fina presenter, snart växer vi i plaggen och fina bilder kommer på sonen med kläderna på =)
 

Nu ska jag hänga lite tvätt och sen ta ett bad med junior som har blivit förkyld. Han nyser och snorar så nu har jag köpt hem lite näsdroppar och ska inviga näs-fridan (snor-sugen) för att underlätta för han!

Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Jättefina plagg alla 3 , han kommer bli så snygg lilla Alfred =)

2009-04-28 @ 19:16:43
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilka superfina plagg :) Och vad fin bloggen blivit - känns vårigt och fräscht! :) Kram

2009-04-28 @ 19:33:42
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Lotta

Va fint det blivit här!

Snorsug, fanns inte när mina var små, på stenåldern :O) Knappt näspray till bebisar heller, man fick vackert koka eget saltvatten.... Tur det utvecklas!

Ha det gott!

2009-04-28 @ 22:26:25
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0