Underbart väder

Åh gud vilket underbart höstväder det har varit i helgen, helt galet skönt....
Och jag har beskådat detta underbara från mitt vardagsrumsfönster mest hela tiden.
Igår bad jag snällt och gulligt Albin om NÅD att få gå ut och ligga lite i min solstol och det fick jag, hihi!
Kollade på när Abbe storstädade bilen och Elin fotograferade lite höst åt mig =)
Undra vad mina grannar tycker om mig när jag inte gör nåt alls...
Abbe har tvättat kläder, handlat, skjutsat Elin till och från stall, lagat mat, kastat sopor, städat bil mm och jag har legat i en solstol med en kopp kaffe...

Nu har jag haft ett tv-maraton med Per Moberg och Vad blir det för mat. Älskar att titta på när han slafsar och grisar runt i köket, han är underbar den mannen :)

Har  plöjt igenom några filmer i helgen och kan rekomnedera "Jiddra inte med Zohan" och "The love guru" De var riktigt roliga faktiskt, såg även en halvtråkig drama som hette Baby mama...

Listan "att göra" blir inte direkt kortare heller... Men LOVAR att ta det lugnt när jag väl får börja röra på mig, längtar efter att få gå på badhuset och simma några längder och bara koppla av, älskar vuxensim med mysig musik, dämpad belysning och fruktfat :)

Här kommer några bilder som Elin fotat igår...

 Kjell relaxar

 Även Ozzy njuter av vädret

  Päronen är mogna och goda nu

 Älskar höstens färger

 Abbe städar bil

 Och jag solar lite...


En helg som denna hade jag verkligen velat vara till Lucas en sväng och gjort vackert på graven, detta kanske jag kan få göra till veckan om jag har tur...
Längtar tills på tisdag då jag ska få se på lilla pyret i magen igen.....

Hoppas att er helg har varit härlig :)

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Titti

Tar han min bil med???

2008-09-21 @ 19:36:43
Postat av: Storasyster

Jag älskar Per Moberg med, underbar matlagning....

2008-09-21 @ 20:49:02
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Anna S

Vilken mysig helg ni verkar ha haft! Jätte fina bilder. kram

2008-09-21 @ 20:55:36
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Mårrn!!

Hur mår du idag?? Hugo laddar för att leka med Kjell ;) Vi slår en pingla innan vi åker,ifall du vill att jag ska köpa med mig ngt...Nu ska jag städa transporten...Kraaamar!

2008-09-22 @ 08:26:17
Postat av: Titti

Bada fåren?? Jag trodde de skulle vara lite skitiga jag.... Tror i alla händelser att det är jäkligt besvärligt att få dem att stå stilla vid ett bad....Men vill du prova så är du välkommen ;) Kram igen!!

2008-09-22 @ 08:40:09
Postat av: Frun

P Moberg är ju bara för skön!!!

Vilka vackra höstbilder, Elin är en artist!!!!=)

2008-09-22 @ 08:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0