Ultraljud

Idag har jag varit på UL och kollat vårt underverk.
H*n var så livlig att det inte gick att få en vettig stillbild på h*n, gjorde volt efter volt och fläktade med armar och ben =)
Det var precis som om h*n ville överbevisa för mamma hur bra den mår...
Det såg riktigt bra ut allting, inga blödningar kvar heller. Men jag ska starta upp lugnt nu :)
Kan alltså återgå till jobbet (men vilket jobb??? haha) snart.
Fick även en läkare idag... Karin nånting, hon var trevlig =)

Ikväll ska jag även ta itu med Folly, se till att hon får flytta snart (denna vecka).

Men nu ska jag först och främst packa mig en väska med bikini och hygienartiklar. För nu ska jag på badhuset med min syster, hon ska simma och jag ska sola sen blir det tjejsurr i bastun :-)

Önskar att jag hade en scanner så att jag kunde scanna in ul-bilderna på mitt pyre... Blir inge bra när man fotar ett foto!! Kanske våldsgästar jag Titti och hennes scanner ;)

Sådär..... Ett lite mer positivt inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: madde&wilmer

gud vad glad jag blir!!alldeles tårögd!

kramar

2008-09-23 @ 17:33:09
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Frun

Jasså du har en sprallig en, då blir det nog extra fullt upp när h*n kommer ut=P

2008-09-23 @ 19:02:51
Postat av: Linda

vad skönt att allt såg bra ut, kom bara ihåg att ta det lite lungt även i fortsättningen

2008-09-23 @ 19:32:17
Postat av: Josefine

JIPPIE så skönt, bilden är superfin och jag tror att Pappa blir GLAD!

KRAM

2008-09-23 @ 20:46:47
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: ErikaÖ

Bra

2008-09-23 @ 23:01:32
Postat av: Titti

Du är alltid välkommen att låna scanner,det vet du :) Du är ju som välkommen när som helst...

Jag är sååå glad att allt ser bra ut.Men arbeta inte ihjäl dig för det..Ta´t lugnt...Kramar!!!

2008-09-24 @ 07:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0