Tomt...

Det är tomt i mitt hus..
Ingen Kompiz som skäller eller ligger under mina fötter!
Men jag tror detta blir SKITBRA!!!
Kjells hustru (en engelsktalande kvinna) kallade kompiz för Papis baby så jag misstänker att det är hans nya smeknamn, kom nu ihåg att papis baby ska uttalas med ett lite gnälligt bebisspråk, haha!
Nä, även om det är mycket mycket tomt så är det de enda rätta...

Ang. Follys provridning igår så gick den över förväntan måste jag säga...
Jag var INTE positivt inställd till den visningen över huvudtaget, hade inte ens tänkt vara med...
Har bråkat med hennes ägare i flera dagar, gråtit floder och blivit behandlad som en nolla, men nu är jag inte sämre människa än att jag kan resa på mig och vara vuxen nog att åka och visa den häst som faktiskt är min än så länge.
Flickan som ska ha Folly är 10 år gammal (mycket hästvan mamma), och hon ville ha en häst till småtävlingar i hoppning.
Folly och Josefine fann varandra direkt, de är som klippt och skuren för varann. Jag har aldrig sett Follan sååå lugn och samlad med en ryttare någonsin. Så det känns otroligt bra!!!
Hon flyttar alltså till Nolby någon gång innan 1 november.
Kommer självklart att hålla kvar kontakten och följa henne på pay and jumps i framtiden :)
Är de smarta så passar de på att mäta ner henne till ponny så att de kan ge sig ut på lite lokala oxå :-)

Kanske skulle jag passa på att ha auktion/loppis på alla grejer jag har, men å andra sidan så kommer det troligtvis en ny häst snart och då är det dumt att stå utan grejer ;)

NU: Dammsuga

IKVÄLL: Vaxa ögonbrynen sedan ska de färgas =)

Kommentarer
Postat av: Frun

...kommer troligtvis en ny häst snart... det låter spännande =)

Skönt för djuren "dina" att även i fortsättningen få förstklassigt leverne!

2008-09-16 @ 20:33:44
Postat av: Titti

Klart det bli en ny häst förr eller senare!! Dumt att slänga eller ge bort...Gör inte som jag haha. Hoppas d går bra att vara utan polar´n ;) Kraaamen!

2008-09-16 @ 20:40:14
Postat av: ErikaÖ

Skönt att det ordnat sig!

Har du börjat med reklam? Veet och färg....

2008-09-16 @ 22:05:08
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Snääääälla följ meeeed på Birsta.....Jag behöver hjääääälp...Ska handla kläder till kidsen....

2008-09-17 @ 09:18:11
Postat av: Titti

Puh...Nu har vi shoppat.... Kläder till barnen å födelsedagspaket ;) Tääänk...Det är inte den 24/10 idag...för sån framförhållning har ju vi annars när det gäller sånt här....

2008-09-17 @ 17:02:00
Postat av: Maria Östberg

Uppdate!!

2008-09-18 @ 12:48:41
Postat av: Elin

Det kommer att bli jätte bra för både Folly och Kompiz :)



Funderar du på att skaffa unghäst eller vänta i något/några år?

2008-09-18 @ 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0