Things to do

Helt apatisk idag, har noll ideér på vad jag ska göra...

Idag:
* Visa Folly ikväll för en barnfamilj
* Borde kanske ut och ta några fina sista höstfoton på Kompiz, han flyttar imorrn :(

Imorrn och framåt:
* Storstäda bort allt hundhår (inte gjort på en dag precis)
* Piska/tvätta mattor
* Putsa fönster och byta gardiner
* Rensa i "hundrummet" och göra ett vettigt förråd av det
* Beställa tapeter till köket
* Tapetsera
* Rensa i köksskåpen där jag förvarar plastbyttor och annat krafs.
* Baka bullar
* Plantera om blommor i vardagsrummet
* Vika och stryka all rentvätt (Erika lånar du med svärmor upp v.44?)

Ja, listan kan göras hur lång som helst....

Saker att göra bara för mig!!
* Beställa tid hos frissan för att noppa ögonbrynen och färga fransar + bryn
* Beställa tid hos frissan till mitt fula hår
* Köpa mig några snygga mammabyxor jag trivs i.
* Följa med min syster på Spa

Ja, jag trodde att jag skulle bli sysslolös nu när alla husdjur flyttar, men jag verkar hitta saker att göra ändå!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jasså... Bergsjö. :-)

Där spelade jag fotboll när jag var något yngre.



Frissan skulle jag också behöva besöka. Men det blir sånt hål i plånboken. :-(

2008-09-15 @ 15:31:39
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Jag får höra med henne hur hon har det - körigt att vara pensionär, det ska man passa sig för att bli...

2008-09-15 @ 15:50:44
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Ja man brukar se till att hålla sig sysselsatt =O

2008-09-15 @ 17:07:32
Postat av: Titti

Å hälsa på mig! ;) Kraaamen!!

p.s: Förhoppningsvis kommer Thore innan fredag...

2008-09-15 @ 18:46:56
Postat av: Anna S

Ja du verkar ju inte bli sysslolös direkt. Skönt att det gick bra med Folly idag.

kram

2008-09-15 @ 23:24:20
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Är d bilder på typ barnen d?? Har ju en uppsjö...Åsså måste jag kanske ha på Thore?? Han kommer på torsdag!! Jag är sååå glad! Så blir ridsugen för stort får du mer än gärna låna..Honom kliver du ju bara av,han är ju bara 138 menar jag :) Kraaam

2008-09-16 @ 08:01:50
Postat av: Frun

Nyfiken på hur det gick för Follan!

2008-09-16 @ 14:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0