Stormy weather

Herregud vilken storm det är ute idag, sover med fönstret öppet på natten eftersom jag älskar när det är svalt i sovrummet, men imorse vaknade jag av att gardinen fladdrar i mitt ansikte, haha.

Idag hade jag planerat in en längre prommis i ett lugnt tempo, men det återstår väl att se hur det blir med den saken (storm + en rejäl träningsvärk i rumpan från igår)...
Men mobilen är påfylld med två "nya" album, Tracy Chapman och Amy McDonald så en liten sväng ska jag väl kunna ta och njuta av den fräscha luften!

Igår låg vi och kollade på en rätt härlig film, Made of Honor hetter den.... Jag grät såklart mig genom filmen. Elin har lite roligt åt mina känslostormar som kommer, jag gråter verkligen rejält när jag sätter igång :)

Kanske ska jag unna mig några minuter i solarium ikväll oxå...


Så här såg himlen utanför mitt köksfönster ut igårkväll, otroligt vackert tycker jag!!


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Skönt att fler gråter till tv:n...

2008-09-28 @ 13:24:58
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Skönt att du verkar må bra. Här gråts det också =)

Jag fick mail om din hund men han har flyttat och det går bra som jag förstår? KRAM!

2008-09-28 @ 15:33:27
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Frun

Ja idag var det spännande att rida=)

2008-09-28 @ 17:22:26
Postat av: Titti

Hej! Visst var Amy MacDonald ganska bra?!? å filmen har jag sett...Jag tyckte den var ganska kul :) Nu har Johan kommit hem fr kursen,äntligen...Nu fick han direkt fixa middag å hästarna haha...

2008-09-28 @ 18:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0