Positiv vs negativ

Jag avskyr negativa bloggar, men vet själv att jag har en sån med jämna mellanrum.
Men det är svårt att vara positiv när man inte får röra sig mer än extremt nödvändigt.
Jag är hela tiden rädd att pyret mår skit inne i magen.
Har sammandragningar så fort jag rör på mig och är det normalt? Nej, inte ett dugg.
Jag försöker tänka positivt hela tiden, tänka att detta går bra men oron gnager i mig hela tiden....
Förhoppningsvis så kommer detta att släppa imorrn när jag ska på nytt ultraljud och får bekräftat att det inte är något fel...
Så imorrn kommer kanske att jättepositivt inlägg ;)


Bild från idag v.13




Tack Titti för en underbar middag idag!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

ÅÅÅ så fin du är!

Jag tänker massor på dig, jag försökte skicka choklad med express då du blev dålig men de levererar inte på dagen. Men du ligger fortsatt? =)



Men du, ang sammandragningar så sa min BM att det är normalt tidigt då jag hade...Men jag hade inte så ofta. Jag TROR verkligen på ert pyre vännen och livmodern börjar träna direkt då man blir gravid mer eller mindre. Försök att tänka att allt går bra, vi finns för dig vad som än sker. Eller jag tänker på dig och finns i cyberspace =)

KRAM!

2008-09-22 @ 21:49:47
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

Ps. Tycker du varit positiv som bloggat och det är superkul att få se bilder då du ligger söt i soffan =) Herregyd det är ju bara bra att vi får veta hur du har det. Det är ju därflr jag vill kika in här iaf!

2008-09-22 @ 21:50:45
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Fia

Det kommer säkert gå jättebra imorgon!! Skönt att få kika till den lille lite extra!:-)



Jag skulle inte heller va så positiv om jag låg tvunget hemma och oroade mig för magen.. Du gör det bra och det är jättekul att ändå få se en bild eller två på vad du roar dig med. Även matbilder är i det här fallet helt ok;-)

2008-09-22 @ 22:02:17
URL: http://fialiljas.blogg.se/
Postat av: Frun

Jag gillar bloggar som känns äkta och det gör din! Lycka till imorrn nu!

2008-09-22 @ 22:28:44
Postat av: Linda

lycka till imorgon, förstår att det kommer att kännas lite lungare när du ser att pyret i magen mår bra.

2008-09-22 @ 22:39:55
Postat av: Therese

Tack för alla uppmuntrande kommentarer :)

2008-09-22 @ 22:43:05
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Hej gumman! Klart att du är orolig!! Vem skulle inte vara det??? Kom bara ihåg att du har vänner som gärna lyssnar och finns här dag och natt!! Jag håller alla tummar jag har för att det ska gå bra idag! Slå en pingla efter läkarbesöket så jag får höra! Stora kramar gumman och tack för en trevlig stund igår!! Ring om du behöver prata,och erbjudandet om helgen finns alltid kvar ;) Kram igen!

2008-09-23 @ 06:13:52
Postat av: madde&wilmer

lycka till idag nu!!tänker på er!

varma kramar

2008-09-23 @ 07:18:36
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: dessi

Man är inte negativ för att man är orolig..men jsg hörde ju att allt gick bra idag.Fin kula du har ;-)

2008-09-23 @ 16:35:38
Postat av: Marie

Skönt att det gick bra, jättefin mage du har redan =) Ibland kan man helt enkelt inte vara positiv, man får vara både och.

Kram

2008-09-30 @ 21:24:35
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0