Paparazzi ME

Ja, det är hingstens namn!
Han var trevlig, fin men i en växtperiod så lite ojämn var han allt.
Men helt klart väldigt intressant =)
Fick inte en enda vettig bild på honom...
Men ska tillbaka på tisdag och onsdag och då blir det nya kameran som får följa med mig :-)

   

Två fölbilder på han!




Men bra vinklar på benen, mycket trevligt temperament och mamman var lika trevlig =)

Ja, den som lever får se vad som händer ;)

Behöver dock ett bidrag i plånboken på ca 20000 kronor.... Någon som känner sig manad??

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kan ingenting om hästar men han är jättefin!

Kram

2008-09-07 @ 07:52:12
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Frun

Snygg! Spännande!

2008-09-07 @ 08:47:10
Postat av: Fatima

Hej Therese! dags att ge sig tillkänna när jag ser att det vankas en till *bebis ;D Spännande med en unghäst som man får forma själv =) Han ser fin ut, men som sagt är det ju lite svårt att bedömma de små liven när de växer lite hur som hellst.. =) Är själv lite sugen på häst igen, men det får bli först om några år...

2008-09-07 @ 10:11:46
Postat av: Anna S

Ja han ser jätte fin ut! Jag vill också hänga med å kika på han nån gång.

Spännande med en ny häst. Sälj forrden vettja =)

kram

2008-09-07 @ 10:59:34
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Hej! Nu har jag träffat islänningens ägare... Hästen heter Thorvind,alias Thore ;) Bara att hämta typ.....Kramen!

2008-09-07 @ 15:41:43
Postat av: Therese

Anna: Forden SKA säljas ;)

Fatima: Kuul:) Maria sa nyss till mig att du var en mycket duktig hoppryttare så då vet jag vart jag vänder mig när jag behöver hjälp ;)

Jossan: Tack .-)

Frun: Ja, det är allt lite spännande...



Kan dock tillägga att INGET är bestämt än, jag behöver några tittar till på han!

2008-09-07 @ 16:19:34
Postat av: Erika

Ska du köpa hästen nu? Eller sen? Han va jättefin (tror jag) vet ju inget om hästar jag heller.

2008-09-08 @ 11:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0