Oro

Började att blöda lite imorse igen (absolut inga mängder som sist)... Självklart så blir jag väldigt orolig (behöver inga uppmuntrande ord om hur vanligt det är med blödningar) men gör ingen stor grej av detta. Avbokar dagens inplanerade besök (Mia) och lägger mig i soffan och gråter en skvätt. Ringer min BM som jag inte får tag i så jag pratar in ett litet meddelande och hon hör väl av sig imorrn =)
Detta beror självklart på att jag har mått för bra i helgen och helt enkelt blivit för aktiv. Men jag får väl inse att jag inte är byggt för prommisar denna graviditet. Imorrn kommer iallafall Albin hem och pysslar om mig ;)

Hade lovat min vän Titti att vara barnvakt ikväll och tänkte som så här, bättre att jag åker till henne och är barnvakt, då får jag maten lagad, disken diskad + trevligt sällskap och jag kan ju lika gärna ligga i hennes soffa som i min. Så jag åkte dit och blev bjuden på underbar middag (som alltid) och myste med barnen. Fick även med mig nybakad limpa, fina blommor och matlåda hem :) TACK TITTI

Nu ligger jag här i min soffa, kollar på dagens Idol som jag missade men laddade hem... Tycker att det var ett rätt mesigt program idag faktiskt, ingen som gjort något som får mig att falla i tårar (jag gråter ju till allt nu). Nu väntar bara utröstningen!!

Eftersom ingen tycker att jag sätter press på kocken så kommer här några recept på mat som jag snart vill äta ;)
Stekt strömming
Laxsallad
Pasta med stekt sparris
80-tals hiten Flygande Jacob

Nu är idol över för idag och rätt person åkte ut :-)

Nu ska jag ta en dusch sen krypa ner i sängen och titta på tv tills jag slocknar =)

JUST JA..... GRATTIS HENRIK BOUVIN PÅ DIN 30-ÅRS DAG!!!!!

Kommentarer
Postat av: madde&wilmer

skönt nu om dig!!låt dig bli ompysslad!!

varma kramar

2008-09-30 @ 07:04:51
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Titti

Det är jag som ska tacka!!! Kramar!

2008-09-30 @ 07:28:53
Postat av: Titti

www.tokiohotel.com

Här hittar man visst allt på Julia´s önskelista..Kolla vilka grejer..Oh my god...

2008-09-30 @ 09:09:34
Postat av: Josefine

BRA att du tar hand om dig!!!KRAM

2008-09-30 @ 10:02:43
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Frun

Jag blir så avis på alla som har TV i sovrummet! Perfekt när man ammar=)

2008-09-30 @ 13:31:47
Postat av: Titti

Hej! Haru kommit hem igen?? NU är stallet klart!!! I kväll ska hästarna få komma in :) Thore kommer att försvinna i boxen...Så din häst får åxå plats hahaha!! När du köper en menar jag ;) Well,nu ska jag koka potäter så vi får ngn mat..Är alldeles sluuuut i kroppen...Å jag som ska hämta Julia sen... Å köpa en krubba...kanske...Om jag orkar... Nää,bäst att sätta fart!! Hälsa Albin!! Kraaaaaam!

2008-09-30 @ 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0