Ni gör mig glad =)

Hahaha, idag slog ni verkligen rekord i att kommentera ;)
Till er som vill ha funktionen och använder blogg.se så kolla in här hur ni gör.

Tack för gratulationer och tips på järn, persilja hade jag missat och det är ju faktiskt rätt gott :-)
Frukosten idag består av en mycket god smörgåstårta som jag gjorde bara till mig själv igårkväll, med kräftor och räkor. Jag tyckte väl att jag var värd det eller nåt, haha!

Jag behöver verkligen hjälp att tömma kattlådan, Abbe är ju i sydnorge så han har jag inte mycket nytta av. Jag jagar Kjell så fort jag hör att han ska göra sina behov inne. Han fattar inte att man kan skita utonhus :-(

Inatt har jag för första gången i mitt liv stängt ut ALLA djur från sovrummet, och guuuud så skönt det var. Ingen som trampar på mig eller får för sig att börja leka i fönstret så att lampor flyger mitt i natten... Detta kommer att följas upp VARJE NATT hädanefter!!


Idag: Hopplektion (blir ju åskådare nu för tiden)


Kommentarer
Postat av: Erika

Har tittat in så jag kommenterar väl oxå....

2008-09-03 @ 11:24:33
Postat av: Titti

Haha,vi kommenterar så gärna ;)

2008-09-03 @ 11:43:51
Postat av: Titti

I´m so bored....... Har varit hos grannen å fått kaffe,men man kunde ju inte sitta där hur länge som helst heller.... Kram!

2008-09-03 @ 12:33:11
Postat av: Frun

Ååå vilken drömfrukost!

2008-09-03 @ 13:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0