Mitt sista dygn...

Det är med stoooort vemod jag säger att jag nu slutat jobba på mitt jobb, jag kommer att sakna mina kollegor som sjutton.
Gjorde mitt sista dygn igår, ett kanonbra arbetspass såklart.
Idag har jag varit på möte med chefen och diskuterat lite hit och dit...
Det blir nog bra det här *försöker vara positiv*

Nu ska jag åka till hästen sen kommer Kjell och hälsar på/hämtar Kompiz (om de finner varandra såklart)

Jag är sjukt trött idag, sov som en kratta inatt.... Ikväll blir det en tidig kväll iallafall!

Undra hur mina järnvärden är nu? Jag menar, jag äter ju mina Niferex, dricker juice till allt och lever för övrigt som en hälsosam järn-medborgare. De bör ju ha stigit från sina 100 iallafall!!

Angående hästköp så är jag kluven, extremt kluven. Visst, han är jättefin men det är kanske korkat att köpa häst nu?
Men å andra sidan så vill jag ha häst, en egen alltså. Jag är inte intresserad av att vara någons med-ryktare, med-mockare mm.

Jag har tävlat idag oxå, om en helt underbar barnstol i Josefines blogg
www.alltforforaldrar.se/prinsessan/2008/september/tavlingsdags-vinn-en-unik-stol-till-ditt-ba.html#comment

Idag är det SJU år sedan USA sattes i chock och twin tower attackerades av flygplan.
Jag kommer ALDRIG att glömma den dagen. Jag låg hemma och hade närmare 40 graders feber och trodde inte mina ögon när jag slog på tv´n.
Det är FEM år sedan Anna Lindh mördades, även detta en tragisk dag. Hon verkade vara en fantastiskt älskad person, både som politiker, mamma och privatperson.
Idag är det även dagen D för min syster Elin (haha) som äntligen får ta bort sin tandställning!!

Så idag går mina tankar till alla anhöriga till offren den 11 september




Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja fy tusan vilka hemska saker! Det är helt ofattbart att såna saker ens kan hända.

Hoppas det går bra mellan Kjell och Kompiz.

Vila upp dej nu så att du å bebis mår bra.

Jag håller tummarna att du vinner tävlingen!

Kramar från oss i stan.

2008-09-11 @ 15:03:05
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag gråter som en tok när jag ser program om anna lindh. Vet inte varför? Hoppas på + 100 i järn då!

2008-09-11 @ 15:50:16
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Nu har jag kollat in hos Lucas. Tänk att jag icke kan gå in å kika utan att grina som besatt varje gång... Å vad alla minnen bara spolar över en... Kramar!!/ Titti

2008-09-11 @ 16:50:58
Postat av: Fru Präktig besservisser

Jag saknar en bild av Elin+ tandställning i inlägget, apropå stora händelser=)

Korkat och korkat, jag tycker du ska ha i åtanke att du ska hantera en unghäst med allt vad det innebär i ditt framtida tillstånd=P Det blir ju dessutom oftast en period där allt annat är mer eller mindre vilande och man bara fokuserar på sin "bäsis". Det är rätt skönt att inte ha några måsten då!

2008-09-11 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0