Kompiz nya husse!

Idag har vi haft besök av Kjell från Hassela.
Han kom hit för att hälsa på Kompiz och jag kan bara säga att det sa KLICK mellan dessa pojkar.
Det känns så otroligt rätt att lämna min hund till han. Där kommer han att få all den uppmärksamhet och kärlek han förtjänar. Mer rätt än så kan det inte kännas!!!
Han kommer på måndag eller tisdag och hämtar hem han, Kjells fru var i Holland och han fick minsann inte hämta hem den nya familjemedlemmen utan henne, haha!
Jag misstänker att min Kompiz kommer att bli deras lilla bebis!

Jag har även varit i stallet, tycker att det är skitjobbigt att vara där.
Folly har liksom blivit gosig och gnäggar så glatt när man kommer, precis som hon vet att jag ska överge henne :(
Imorrn MÅSTE jag aktivera henne, kanske blir det en longering eller tömkörning.

Insåg idag att mina lår växer fooooort nu och detta är ingen kroppsdel som ag vill ha någon större tillväxt på så nu blir det till att damma av träningskortet på Helex. Jag har tidigare ridit ca 5 dagar i veckan och gör idag ingenting annat än äter... Nä, några km på motioncykeln kan inte skada. Jag är ju knappast gravid i låren ;)
Någon som ska hänga med???
Vi kan ju om inte annat basta och äta apelsiner, haha. Det är ju sååå mysigt på hösten :-)

Nu ska jag kolla på Hells Kitchen och slappa i soffan, antagligen drömma om goda maträtter.


Kram och god natt



 


Kommentarer
Postat av: Anna S

Tyvärr så vill jag inte göra det sällskap på Helex. Men mer än gärna runt elljuspåret.

kram

2008-09-12 @ 06:14:56
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Haha,jag skrattar åt synen av mig själv på träningslokal... Går gärna på långprommis :) Har du lite att göra till veckan kan du kanske pipa över så kan vi spana in Thore?? Väntar ff på besked.Fattar inte vad det sitter i...

Stor kraaam!!!

2008-09-12 @ 06:39:03
Postat av: Frun

Vad trist att byta ridningen mot gymmet, tur det är tillfälligt=)

2008-09-12 @ 08:23:44
Postat av: Maria Östberg

Jag hänger gärna med, men det är ju Tilde som måste roas oxå :-S. Var gör vi av henne???

2008-09-12 @ 09:56:24
Postat av: Erika

Kan du inte bara acceptera att kroppen komer att växa och ta extrakilona sen när du är klar med graviditeten? Varför njuter du inte lite istället? Sitt och ät....

2008-09-12 @ 11:09:17
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Mallan

4 oktober äre beräknat, så det närmar sig fort.. å man blir lite smånervös ;)



När äre ni ska ha på ett ungefär då ?

Passa på att äta nu när du är gravid, då SKA man ju få extrakilon på oönskade ställen ;) Å det där extra får man ta hand om senare, Fast det är ju bra å röra på sig lite ändå ;p



Det låter ju kanon me Kompiz nya husse å matte ! Måste kännas skönt å kunna lämna bort han till några som det passar så bra med, å veta att han kommer att bli lite smått bortskämd ;)

2008-09-12 @ 11:49:31
Postat av: Therese

Jag kan tillägga att JAG NJUTER!!!

2008-09-12 @ 13:18:20
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Skit i Helix!! Jag fortsatte med ridningen, promenader och cykelturer med Lucas och la ner all annan träning när jag fick veta att jag var gravid... Nu när det snart är dags har jag gått upp 20 kilo!!! Tänk inte på extra kilona de kommer ändå...

Jag har lite info om hästen om du vill veta...

2008-09-12 @ 14:06:56
Postat av: Titti

Visst var det robotar för hela slanten ;) Du ska se legokatalogen han har släpat hem ;)

2008-09-12 @ 18:51:32
Postat av: Josefine

Jag vet att du är rökfri och jag är så STOLT!!!!

Puss och glad helg till dig, bebis i magen och Abbe!

2008-09-12 @ 19:33:22
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Mia

Hassela... Där är jag uppväxt. :-)

2008-09-13 @ 12:30:11
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0