Jag är till besvär för min omgivning...

Jag har aldrig förr känt mig såååå besvärlig.
Jag kan inte handla, laga mat, duka, duka av, diska, göra kvällsgotta, tända ljus, duka undan kvällsgotta, släcka ljus. Allt jag vill göra måste jag be om hjälp till. Och jag känner mig jäkligt besvärlig, som en bortskämd snorunge liksom...

Ja, det var en update från ikväll.

Jag har iallafall fått världens godaste kyckling och ris till middag + att jag har tagit en varm dusch. Det gjorde susen för denna dag!


Kommentarer
Postat av: Frun

Du är ju ursäktad som jag ser det=)

2008-09-19 @ 19:43:17
Postat av: Anna S

Du kan vara till besvär med gott samvete. Huvudsaken att både du och pyret mår bra!

2008-09-19 @ 23:01:47
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: madde&wilmer

nu ska du ta det lungt!!!!jag var sängliggande i ifrån vecka 20-24 p.g.a av stora blödningar så jag vet vad går igenom!!

du fixar detta!

varma styrkekramar madde

2008-09-20 @ 07:32:26
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Titti

LIGG!!!!! Testar ett hundkommando...Funkar det??

Kramar!!!!

2008-09-20 @ 07:51:10
Postat av: Titti

Hej hopp!! Ska jag underhålla med en berättelse??

mormor frågade Hugo igår om han hade fått ny motorcykel..Jaa,sa Hugo,jag får precis vad jag vill... Låter inte bortskämt så säg??? Nu får han ju inte vad han vill för mig iallafall....Men pappa kanske man lättare lindar runt lillfingret??

Hoppas du ligger platt på rygg!! Abbe kan gott passa upp på dig!! På måndag kommer jag!! Fram på eftermiddagen nån gång..Vi ska gjuta det förb....golvet i stallet åxå..Bläääää,men tuuuur att vi inte gjorde d i torsdags!! Då har jag haft dåligt samvete ordentligt.... Kram på dig vännen!!!!

2008-09-20 @ 08:54:23
Postat av: Titti

Hello.... again..... Ligger du?????????? Vill inte se att du är uppe å stökar!!! See you later!!! Kram så länge...

2008-09-20 @ 12:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0