Höst...

Gud vad höstigt det är ute nu, men jag gillar det. Tycker om alla färger och den fräscha luften!
Idag har jag varit ute på lite "shopping" men gjorde inga fynd.
Blöder fortfarande lite, men min BM trodde att det kunde bero på cellförändringar så då kollar jag väl upp det. Ringer och bokar tid i veckan!
Idag kommer Albin hem oxå, några dagar tidigare än beräknat :o) Han flyger idag (åker annars bil emellan) så när jag pratade med han så säger jag "du har väl köpt hem en massa choklad till mig nu då?" Då svarar han gulligt "Nej, det blev så stressigt att jag inte hann in på spritbutiken".... Hallååååå, jag vill ha choklad och inte sprit, haha!
Jaja, det finns ju gotta fulla ica :)

Nu ska jag ta och laga oss lite middag, stuvade makaroner med stekt fläsk och falukorv blir det :-)

Pratade länge med farmor idag i telefonen och jag tror jag ska åka till henne och äta palt o fläsk nån dag... Abbe ska minsann få följa med och prova denna delikatess han oxå!

Vill bara säga att det är så otroligt skoj med alla nya som ger sig till känna i min blogg.

För ett år sedan så började jag skriva om min tapetsering i köket... Tror ni den är avklarad än?? Nix, inte ens tapeter är valda, tack och lov för de hade jag ju hunnit tröttna på innan jag fått upp dom!

Ska bjuda upp Åke (the boss) nån dag så att vi kan avgöra om han eller vi ska betala för det. Självklart hoppas jag på att han vill betala och se glad ut ;)

En begravning har vi fått på schemat också. Alltid lika jobbigt och tråkigt :(

Nä, nu kallar köket. Om sambon kommer hem från jobbet en gång i månaden så kan jag väl iallafall ha maten klar då, haha!

♥ Kram på er alla ♥


Ps. Knäppte faktiskt en bild på dagens outfit (nya snygga mammajeans) men kände mig fånig och raderade den i kameran, hihi! Men tanken fanns där iallafall!

GÅR IN I VECKA 14 IDAG OCKSÅ!!!

Kommentarer
Postat av: Frun

Men, gick vi miste om en dagens, klart vi vill se!

2008-09-30 @ 18:54:19
Postat av: Birgitta

Jag är så glad för din skull. Jag har följt din blogg väldigt länge och du verkar vara en urgullig tjej!

2008-09-30 @ 19:55:14
Postat av: dessi

Men jag vill ju se en dagens :-)

2008-09-30 @ 20:23:19
Postat av: Therese

Frun & Dessi: Tack, men kanske en annan gång ;-P

Birgitta: Tusen tack söta du :-)

2008-09-30 @ 21:12:33
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Tycker det är jätte skoj att läsa din blogg!!! //Therese Amelia´s mamma!!!!

2008-09-30 @ 21:49:58
Postat av: Therese

Åhhh tack Therese :-) Jag får komma till er och stilla mitt hästsug!!

2008-09-30 @ 22:16:32
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Provar kommentera igen... Sköt om dig å bebis..Det är ni som är viktiga!! Jag kan skicka en snickare som tapetseringshjälp kanske?? Kan du å jag dricka kaffe å titta på ;)Kraaamar!

2008-10-02 @ 07:20:05
Postat av: Suzanne

Hihi, vet du vad?? Jag fastnar inte på bild längre!! ;-)

Kram

2008-10-02 @ 11:30:35
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Stylissimo - Fifi

Nähh, tycker inte alls att du ska tycka det är fånigt. Tvärtom, det är jätte gulligt me mammakläder. Var stolt istället.

2008-10-02 @ 19:37:29
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0