Helgen är nu över...

Sitter här och softar och tittar på Ensam mamma söker. Tycker att det är modigt att ställa upp i tv när man ska ragga, tycker däremot inte om att de blandar in barnen så mycket, att de ska sitta i tv och välja ut en ny pappa i ett fotoalbum... Men alla är vi olika.... Gillar nog den där Anette bäst iaf, även om jag inte kan fatta varför hon har den där poeten kvar i leken!!
Till detta intelligenta program har jag vräkt i mig färsk ananas och för er som inte vet så reagerar min kropp med en lite Restylane-liknade effekt, det vill säga att mina läppar sväller upp och jag ser ut som Linda Rosing, haha!

Såg en dokumentär tidigare idag, om Madeleine McCann, jag är bensäker på att mamman och pappan är inblandade i hennes försvinnande (troligtvis död) och förstår inte hur man kan vilja skada ett barn (sitt eget dessutom) så.... Jag tycker iaf att det är sjukt, att man kan leva med det....

Har även suttit och kollat på lite gamla gravidbilder idag :)
Längtar tills jag får en sån stor mage igen...
Längtar, längtar, längtar :-)


Abbe är borta i en vecka till oxå. Han har tydligen fått ett stort intresse för matlagning medans jag har varit sängliggandes (släpper normalt inte in han i köket) och idag bad han mig kika efter lite goda recept som han kan laga när han kommer hem, haha!! Då kan jag berätta för dig Albin att jag vill ha en god hemgjord kycklingsallad med krutonger, soltorkade tomater och halloumiost, jag kan även tänka mig kycklingenchiladas eller en hemgjord paj med nå gott i :-)

Nu ska jag krypa ner i ett härligt bad, under tiden pausar jag filmen på Tv4+ och kollar klart på den sen, En andra chans med Nicolas Cage!!

Hoppas er helg har varit underbar!

Ps. Grattis på din namnsdag Pappa :-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Söta jag fick vet att halloumi inte är ok oavsett hur den behandlas MEN vad vet jag i graviddjungeln...Allt jag vill ha nu är PARMA, det ska jag äta då jag fött =)

PUSS!

2008-09-28 @ 21:24:57
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Titti

Magen kommer snart.Det är ju som bara en tidsfråga ;) Kramar!!

2008-09-29 @ 07:07:56
Postat av: Frun

Härligt och höra att du inte sätter någon press på mästerkocken =D

2008-09-29 @ 08:12:51
Postat av: Cecilia

Grattis grattis vännen. Man är ju lite efter här i Östersund och Anders verkar ju inte ha förstått de där med att man ska hålla flickvännen uppdaterad! :P När är det dags?

2008-09-29 @ 20:15:05
URL: http://pippilompen.blogg.se/
Postat av: Viktoria Bengtsson

Hej Therese!

Gud så glad jag blev då jag klickade in på din blogg och började läsa. Var länge sedan jag läste den, så jag hade missat den stora nyheten. Tänk att det var precis det här jag hoppades på när vi sågs vid bröllopet. Klart man kan vara nykter och rökfri utan att vara gravid, men jag hoppades ändå på detta ska jag erkänna. ;) Grattis och lycka till! Kram /Viktoria

2008-09-30 @ 01:10:06
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Så vackert det är med mammamage!!

2008-09-30 @ 06:27:05
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Therese

Viktoria: Kul att du kikar in här :) Jo, vi hade precis fått veta det när vi skulle på bröllopet ;)

Junitjej: Tack :)

2008-09-30 @ 12:11:07
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0