Härligt att blogga...

...När man får sån respons :-)

Nu har jag avverkat några telefonsamtal och sitter med en god smoothie och funderar lite över hur dagen skall se ut.
Jag ska till Folly och gosa lite, har inte varit där sen i onsdags...

Funderar på om jag ska dra av lite med dammsugaren här och ev ta och torka av köksfönstren på insidan, utsidan lämnar jag över till Abbe.
Är supersugen att gå på bio.... Men det finns inget jag vill se, kan dock tänka mig att se mamma mia igen kanske!?

Nä, nu ska jag njuta av min smoothie och läsa lite bloggar.

ha en underbar dag, solen skiner på oss :)


Kommentarer
Postat av: Titti

Vad mysigt du verkar ha då!!! Själv bär jag sängar... Shit vad jobbigt...Kramar i klasar!! Å du...Ta inte ut dig nu...

2008-09-24 @ 13:14:08
Postat av: Maria

Nu ska du hoppa i kläder, för lillsis kommer och rövar bort dig i kväll!!!! Var redo om 15 minuter hihi

2008-09-24 @ 17:57:19
Postat av: Anonym

Jag har nästan glömt hur det är att gå på bio=)

2008-09-24 @ 21:17:47
Postat av: Sara

Hej hej!

Kände att jag borde kommentera någon gång då jag är dålig på det ;-)

Har nyss börjat läsa din blogg men har gjort det för länge sen och känner till vad som hände med ert första barn... Så fruktansvärt så jag knappt kan tänka på det... Sen jag själv fick barn så klarar jag knappt av att tänka på allt hemskt som händer/och kan hända med små barn - hur föräldrarna tar sig igenom det... Oj oj, ni måste vara att starkt par kan jag tänka mig - så GRATTIS!!!! Gud va ni är värda denna lycka! Hoppas ALLT kommer gå strålande bra!

Ta hand om dig!



/Sara

2008-09-24 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0