God morgon!

Vaknar rätt tidigt idag, till det underbara ljudet av grävmaskiner som är utanför mitt fönster...
Har nu duschat och piffat lite, har otroligt svårt med kläder nu. Har inga byxor som passar, får gå i leggings så fort jag ska gå ut... Måste handla mig ett par snygga mammajeans, gärna som man får ett par stövlar utanpå. Tips någon?? Toppar och tröjor har jag i överflöd =)

Nu ska jag på UL, hoppas att jag idag kan få ett vettigt slutdatum, hittills har de varit lite luddiga... Sen ska jag få den stora äran att träffa Mia och hennes lilla bebis :o) Det ska bli otroligt mysigt!!

Ha en underbar och härlig dag!!!

Ps. Dagens hjälte är iallafall Mia som kämpade med sin förlossning i 38 timmar...

Kommentarer
Postat av: Anna S

Lycka till idag! Hälsa Mia och Madelene ifrån mej.

Hör av dej efter UL, jag är nyfiken =)

kram

2008-09-23 @ 10:02:22
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Fia

Lycka till idag! Ser fram emot att läsa nästa uppdatering!:-)

2008-09-23 @ 10:29:27
URL: http://fialiljas.blogg.se/
Postat av: Frun

Jag håller med Fia!

2008-09-23 @ 13:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0