En underbar dag!

Fick ett underbart uppvaknande imorse...
Ni som känner mig vet att jag ALDRIG låser min ytterdörr (inatt börjar jag med det, haha) och som vanligt så hade jag telefonen avslagen under natten eftersom jag har vänner som är mycket mer morgonpigg än vad jag är (känn dig träffad Titti).... Hur som helst så vaknar jag av att det står en lite skitunge vid min säng och tycker att jag ska kliva upp och klä på mig ;) Maria och barnen var visst på besök :o)
Maria har varit underbar och hjälp mig att putsa köksfönstren så att jag kunde hänga upp nya gardiner.
Efter detta så åkte vi ut på plantagen. Jag har köpt hem och gjort fint med lite nya krukor på bron. Har även gjort en som skall få följa med till Lucas, måste köpa en ny fin gravlykta oxå...

Köpte en fin blomma till min kära stallägare också, som tack för all hjälp jag får med min häst. Det är guld värt för mig!
På vägen hem från dom så köpte jag lite thai-take away med mig hem, nudlar med kyckling och kokosgrädde =)
Efter detta var det besämt att jag skulle åka och simma på badhuset, men jag har legat däckad i soffan och kom aldrig iväg :-( Men det kanske var lika bra, lite lugnt ska jag fortfarande ta det!!

 Rena fina fönster :)

 Blommor på bron

 Dessa får följa med till sonen nästa vecka när det är dags att göra höst på riktigt =)

Nu är det Idol 2008 som hägrar, torts min stora besvikelse att den finska karln inte är kvar... Men jag har mina favoriter ändå ;)

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Jag har mina favvos...Det brukar ändras under resans gång (Anna B)...

2008-09-25 @ 19:49:59
Postat av: Therese

Erika: Anna bergendahl, lars Eriksson, johan Palm och loulou :-)

2008-09-25 @ 21:34:53
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Min favvo är den lilla, blonda 16-åriga killen. Jag är så besviken över att inte Alexander? gick vidare, han blev ju så ledsen dessutom=(

2008-09-25 @ 22:36:44
Postat av: Therese

Frun: Jaa, skittrist att Alexander åkte ur´:( Men jag tror han kommer tillbaka på nåt sätt :)

2008-09-25 @ 22:44:09
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Haha,jag försöker ju bara konvertera dig inför livet som förälder ;) Kramar!

2008-09-26 @ 08:46:00
Postat av: Titti

Öhhhh...Är det idoldeltagare det där?? Jag hänger ju inte riktigt med i idolsvängen...Det enda jag vet är att man inte ringer Therese om det är IDOL på tv ;) Kramen!

2008-09-26 @ 17:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0