En helt vanlig dag!

Inatt har Emmie sovit här, vi tog oss en rejäl sovmorgon till tio då Maria ringde och väckte oss...
Jag kan verkligen konsten att få barn att sova ut ;)

Idag har Maria ridit Folly som är piggare än allt annat, det gick super... Tack Maria =)
Efter detta så blev vi bjuden hem till dom på en helt fantastisk middag som Mogge lagade...
Bilderna på slutet får helt enkelt tala för sig själv *mumma*
Lek med barnen hela kvällen och nu ligger jag proppmätt i min egna soffa och kollar på Bridget Jones Dagbok 2, jag tycker hon är en härlig tjej som man ändå kan känna igen sig lite i :)

Har jag några gravidkrämpor då?? Jooo men det är väl klart att jag ska ha det.
Det är nämligen som så att jag i över en veckas tid har haft kramp i min vänstra skinka, haha!
Krampen blir bara värre och värre för var dag som går och nu låser sig hela arslet emellan åt, värst är när jag sitter ner och ska resa mig. Maria har nu upplyst mig om att detta fenomen heter ISCHIAS.
Detta försvinner med träning och rörelse, så ser ni någon som vandrar mycket i Matfors så är det bara jag!!
Sen vet jag inte om detta är gravidkrämpor, MEN... Jag klarar inte av ljud. Blir galen när Abbe klickar på datorn, äter eller gör andra ljud. Då ska vi inte tala om lukter, tycker att allt luktar sa**n!

Ja, det var lite kort om mig :-)

 Mage v. 10 (snygga plyschbyxor va?)

  
 


Och ni som funderar så åt jag MÄNDER av maten, Maria var sparsammare än mig!!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Söt mage :-). Tack en underbar dag!!!!! Den har varit super på alla sätt. Spec. den lilla avslutningen på dagen i soffan ;-). haha. Kram

2008-09-14 @ 22:00:51
Postat av: Anna S

Jätte fin mage! Jag hänger gärna med på promenader! Kanske vi ska ta oss några rundor i Töva i veckan?

kram

2008-09-14 @ 22:56:46
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Åhh vad det såg mumsigt ut det där... På torsdag ska vi stycka älg..Det bidde 2 st i helgen,sen återstår att se om vi får nån skvätt till våran frys ;) Då du,blir det middag på Gästa gästgiveri ;)

Nää,nu är det dags att sätta fart.Hugo ska till plugget,Julia är hemma med klen kista...

Kramar/Titti

2008-09-15 @ 07:34:30
Postat av: Frun

Underbar formulering:..."nu låser sig hela arslet"... du är så skön=P

2008-09-15 @ 13:13:36
Postat av: Sofie

Jo det är HELT sjukt dåligt!!

2008-09-15 @ 13:29:39
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0