En händelserik dag!

Vaknade vid 10, klev upp och gick och la mig i soffan (lite miljöombyte skadar ju aldrig).
Kollade på Malou på Tv4 innan jag bestämde mig för att  jag borde äta nåt. smyger in till köket, tar tre mackor och ett glas juice som jag äter liggandes i soffan.

Min kära syster är på ikea och gör två viktiga inköp åt mig.
1. En kudde som jag kan ha under min laptop när jag ligger med den på magen i soffan...
2. En pyjamas.... Ska ju ändå inte klä på mig på en vecka och då passar det bra med en mysig pyjamas =)

 


Nu ska jag se om jag kan installera nya The sims 3


Kommentarer
Postat av: Fia

Din stackare! Vilken tur att allt såg bra ut! Har också hört om många som har haft blödningar genom nästan hela grav utan att det betyder att bebisen inte har det bra!

Så nu får du se till att fixa hem lite filmer, glass och annat gott och bara softa! Perfekt tillfälle att läsa böcker också förvisso! :-)

2008-09-19 @ 13:56:13
URL: http://fialiljas.blogg.se/
Postat av: Maria Östberg

Vilken snäll syster du har ;-)!

2008-09-19 @ 14:50:01
Postat av: ErikaÖ

ja visst har hon en snäll syster....

2008-09-19 @ 15:26:10
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Om du skulle få för dig att byta inriktning och lämna aktiv naturmänniska facket så tycker jag det låter som du har god potensial att bli en framstående soffpotatis =)

2008-09-19 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0