Effektiv tjej

Jag har verkligen INTE legat på latsidan idag.

* Röjt i stallet
* Storstädat förrådet
* Tvättat allt som går att tvätta i ett hem
* Storstädat gästrummet
* Städat garderober
* Åt en stor pizza med oxfilé, gorgonzola (det är ok vid upphettning) och sparris
* Färgat håret på Maria
* Färgat mitt eget hår
* Noppade lite ögonbryn i farten
* Har INTE bakat till Abbes kalas på söndag, det finns färdigt på Ica sägs det!
* Nu har jag sex dagars jobb framför mig *vill inte*
* Nu har jag ont i stjärtnerven och ska sova!!

 
Godaste pizzan köper man på Spice i Matfors!!


Kjell med sin gosenalle


Kjell leker och Ozzy lider


Give me five...


♥ Ha en underbar natt alla ♥



Ps. Superkul att jag har så många besökare varje dag nu för tiden :)

Kommentarer
Postat av: Titti

Ja du kan ju konsten att ta vara på en ledig dag du ;) Ta´t lugnt bara... Själv har jag nyss kommit hem från jobbet å är leeeeedig i åtta dagar!! Underbart!!! Nu sk adet städas inför morgondagens födelsedagsfirande...Puh...Bakas ska det åxå...

2008-10-24 @ 08:01:06
Postat av: Mikaela

Sådär duktig borde jag också vara..

2008-10-24 @ 11:05:56
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Frun

Samma kommentar som på förra inlägget=P

2008-10-24 @ 14:23:35
Postat av: Sofie

Snacka om att du varit effektiv!!! :)



Ser att Kjell växer & frodas :)Det gör även hans bror här hemma:P



Kram

2008-10-24 @ 14:49:10
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: lisette

high five för råttan.



var får du all energi ifrån? sluta knarka, det är inte bra för lokes kusin serru.

2008-10-26 @ 00:24:43
URL: http://lis1e.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0