Tröttare än någonsin

Har inte mycket att skriva så jag punktar upp dagens händelser...

* Är trött, det känns på att jobba i denna stimmiga miljö hela dagarna... Bara 7 dagar kvar nu sen får jag vila i några dagar!

* Har hälsat på Mia och lilla Madelene idag oxå :) Mysigt att få snusa på en liten, även om jag kan erkänna att det är lite jobbigt när de börjar gnälla. Men då lämnar jag snabbt tillbaka till mamma ;)

* Fick provsvar på cellproverna idag, fullt normalt  var det =)
Härligt att få veta!!

* Har en kläd-depression, ingenting som passar. Bara fula mammakläder på H&M (den enda butiken med mammakläder i s-svall), gillar inte postorder då det sällan passar på min kroppshydda!

* Har bokat tid hos veterinär Hånell för att Kjell ska få kapa kulorna

* Har tvättat två maskiner tvätt

* Har gjort en lasagne som vi vräkt i oss

* Längtar efter att få julpynta hemma...

* Vill vinna stor summa pengar!!

* Ska nu hänga tvätten sen kolla på Bonde söker fru

Dagens outfit (endast till Dessi och Frun)!


 


Kommentarer
Postat av: madde&wilmer

polarnopyret har mamma kläder:-)fin liten mage du har kram

2008-10-22 @ 19:04:28
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Jag hittade knappt några mammakläder jag gillade när jag var gravid. Inget kändes som min stil och jag ville ju inte byta stil bara för att jag var gravid. Jag körde stenhårt med vanliga tröjor med långa linnen under. Köpte ett par mammajeans men de växte jag ur rätt snabbt,haha. På slutet var det mjukbyxor som gällde. ;-)

2008-10-22 @ 20:40:29
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Frun

Tackar, som jag har längtat=)Inte helt otippat så är du ju skitsnygg även som gravid!

2008-10-22 @ 21:31:36
Postat av: Anna S

Du har fått en hel del gjort idag! Snygg dagens!! kram

2008-10-22 @ 23:44:23
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Josefine

Ge mig din mail søta!

KRAM

2008-10-23 @ 10:51:07
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

Ps. shoppa denimtights ( jag køpte på Bik Bok men fick tips om Vero Moda som har tjockare så dit ska jag idag, gå upp en stl och de ær under magen.) Sen går du till Cubus, Gina eller Bik bok och køper længre linnen ( de længsta). Lila, svart och vitt. Sen anvænder du tunikor och klænningar som egentligen ær før korta med denna kombon + kofta = FAB MAMA! haha jag måste ju tipsa då jag hittar nåt som fungerar!

2008-10-23 @ 10:52:31
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: Mia

Ja du har ju fått en massa tips redan men jag hittade en del kläder på Lindex när jag var gravid... å det var ju inte allt för länge sedan...

Tack för titten och presenten.

Kram

2008-10-23 @ 11:49:58
Postat av: Josefine

ska det vara therese eller terese ? :)

2008-10-23 @ 12:55:04
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: dessi

Å Tack för det :-) Du är så fin så.

2008-10-23 @ 20:28:58
Postat av: Titti

Gud vad bra att det var ok med proverna!!!! Vilken lättnad.. Kraaamar!

2008-10-24 @ 07:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0