Trasig dator...

Jag har verkligen ansträngt mig med bilder sen jag skrev det, men nu är mitt stora problem att Albin tog med vår nya laptop till Norge och jag har den äldre hemma. Den har nu bestämt att usb-kontakterna skall sluta fungera så jag får helt enkelt inte in några bilder i datorn... Skiiiit.
Vi spelade till och med in en film igår, Maria och Jag. När vi sitter på bion så kände vi att det var dags att prata in ett inlägg till er, men ingenting vill funka (till Marias glädje, eftersom hon råkade avsluta filmen på ett mycket moget sätt, haha).

Jag har jobbat ikväll, en mycket trevlig kväll har det varit.
Jag går dubbelt med en helt underbar tjej, vi har så vansinnigt roligt ihop.
Men, nu är det ju henne jag ska jobba istället för så vi hann bara vara kollegor i 2 veckor tyvärr :(

Imorrn måste jag ta itu med datorn och se till att den lämnas in på service!
Borde oxå ta och åka och fixa presenter till den blivande fadern... Han fyller nämligen år den 25:e.
Oktober är ingen rolig månad... Alla verkar fylla år! Emilia, Elina, Wille, Tilde (alla dessa är syskonbarn till oss), Albin, Julia och nu har jag säkert glömt någon oxå :S Det verkar som om föräldrarna har haft skoj kring nyår, hihi.

jag har kollat på Bonde söker fru ikväll, lite trista bönder i år tycker jag, det ska vara den där homosexuella killen som kan bli intressant att följa, annars så är det inget som lockar. Men å andra sidan så är det väl bara hans hästar jag har intresse i att titta på oxå :-)

Jag tänkte seriöst ta och skaffa mig en hobby, var inne på scrapbooking, men tänkte att det kan vara roligare att börja med när pyret väljer att titta ut. Smyckestillverkning har jag inte tålamod till tror jag, brodera är ju mysigt men jag har aldrig slutfört någonting alls. Att sy är ju kul, men vad ska man sy??? Nä, jag får nog fortsätta med min hobby datorn ett tag till!!

Nu ska jag borsta tänderna sen krypa ner under täcket!

Kram och god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å nä vad trist, jag som älskar omogna avslut=)

Smyckestillverkning är en av mina drömhobbys som jag givetvis tyvärr aldrig kommer att utföra!

2008-10-15 @ 21:57:37
Postat av: Fru Senil

.. sa jag!

2008-10-15 @ 21:58:45
Postat av: Anna S

Kan du inte börja med samma hobby som jag ska börja med? Jag ska börja virka trasmattor. Ska till Maggan å lära mej på lördag. Sen kan jag lära dej (om du inte redan kan).

2008-10-15 @ 21:58:50
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Therese

Frun: Filmen kanske kommer, den finns ju kvar på mobilen, haha. Smycken vill jag verkligen göra, men när ska jag få ro och tid??

Anna: Tack, men nej tack, hahaha ;)

2008-10-15 @ 22:00:40
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Frun: Filmen kanske kommer, den finns ju kvar på mobilen, haha. Smycken vill jag verkligen göra, men när ska jag få ro och tid??

Anna: Tack, men nej tack, hahaha ;)

2008-10-15 @ 22:00:47
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag tycker datorn är en bra hobby! Hihi*

2008-10-15 @ 23:09:32
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Titti

Hahaha,jag sa samma grej till Johan igår.."Skit i honom,jag vill ju se hästarna" :) I dag ska jag ägna mig åt att olja in träns å sadel efter gårdagens rengöring..Fyyy vad lera det var på grejerna.Men så blir det när hästar rullar med utrustningen på...Får hoppas han håller sig på benen idag ;) Kramar!!

2008-10-16 @ 07:03:15
Postat av: dessi

jag känner också samma sak,jag vill också hitta en hobby...men vad?

2008-10-16 @ 09:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0