Tack o bock

Jag måste verkligen tacka för det oerhörda stödet i min kropps-hår-fas.
Ska verkligen försöka njuta av den pälsbeklädda (läs fjuniga) magen ;)

Nu har jag tagit mig en skön dusch, fast jag gjorde den i ren panik i en reklampaus under Oskyldigt dömd, nu ska jag droppa i lite serum i min torra och livlösa kalufs.
Imorrn är det jobb, ska avverka min första kväll på Alnö.

NU: Generation Fett på Tv3..... HUR kan man bli så fet??? Och HUR kan man bli kåt av att ha 273 kg som sitter på en, och dessutom betala 300 dollar i timmen för det??
Jävligt äckligt tycker iaf jag!!!


God natt ♥


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Äckligt är väl bara förnmanet men det finns ju böjelser så man blir mörkrädd.

2008-10-09 @ 08:52:24
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Å jag som missade det där programmet..Typiskt...Men jag kan ju bara hålla med.et finns alla möjliga knepiga varelser ;) Hoppas du får en bra dag på jobbet!! Kramar/Titti

2008-10-09 @ 10:37:51
Postat av: Frun

Ja frågorna är många efter det där programmet och svaren finns nog inte=P

2008-10-09 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0