Shopping

Vaknade rätt tidigt idag, pigg och utvilad.
Ändå har jag legat halva natten och svurit över att vår tv i sovrummet inte har haft någon signal...
Jag har lusläst instruktionsboken utan resultat. Ringde imorse till Abbe (som befinner sig i Borgafjäll på fiskesemester) och informerade han om detta. Han meddelade då att antennkabeln inte satt i...
Teknisk tjej jag är, haha!

Tog iaf en dusch och piffade till mig lite snabbt och begav mig mot Birsta, där har jag shoppat och fyndat lite kläder idag :)
En svart basic jacka på HM
En vit tunnstickad lång tröja från Vero Moda
En lila klänning från Gina Tricot
Fler långa linnen från Gina Tricot
Snygg halsduk från HM
Mammastrumpbyxor i grått och svart från HM
Snygg mössa från Stadium
+ presenter till sambon ;)

Fick panik när jag insåg att jag började jobba om 30 minuter och magen kurrade rejält, så det blev en lilla menyn (happy meal utan leksak) till lunch i bilen på väg mot ön =)

En underbar kväll på jobbet med helgoa ungar, denna helg kommer bli bra =)
Vi har pysslat och bakat med playdoo-lera, ätit gott och bara myst!

Nu är jag hemma, ska slå in lite paket och fika mina obligatoriska te med skorpor.
Måste även ladda hem kvällens idol som jag missat!

♥♥ Bebis rumlar nu runt i magen och det är underbart ♥♥


Recept på Play-doo till alla pysselsugna mammor

5 dl mjöl
2 dl salt
2 msk citronsyra
1,5 msk matolja
5 dl kokande vatten
karamellfärg

Blanda alla torra ingredienser, koka upp vatten och häll i olja + karamellfärg och ner i mjölblandningen med en gång (helst kokande vatten då den blir mindre klibbig).

Kommentarer
Postat av: Josefine

KUL med shopping! Var strumpbyxorna tjockare? Ska shoppa i så fall =) KRAM!

2008-10-25 @ 07:31:35
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Frun

Ja, ibland är dom ju faktiskt bra och ha karlarna=D

2008-10-25 @ 09:19:46
Postat av: Titti

Bra att du köper lite snygga kläder :) Det gör jag jämt...eller....näää ;)

Mysigt med bebisrörelser :)) Nu har jag städat,bakat glutenfritt (never again) å nu ska jag slänga mig i duschen.Födelsedagsbarnet gick till grannen..Hon fyller åxå år idag,fast elva...Nu måste jag hasta på...Kraaamar!!!

2008-10-25 @ 11:10:38
Postat av: Jessi

oh shopnning är aldrig del :)

2008-10-25 @ 20:41:00
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Therese

Josefine: Ja, de är tjocka. Superbekväma =)

2008-10-25 @ 20:42:47
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: madde&wilmer

alltid kul att shoppa:-)bra jobbat:-)

2008-10-25 @ 21:05:25
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Annika, Uppsala

jag ville bara säg hej när jag halkade in på din blogg: jättegrattis till bäbis i magen!! :)

2008-10-26 @ 15:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0