Nu är hösten här

Ja, nu känns det verkligen som om hösten har kommit på riktigt.
Det stormar och regner ute, men det är ett supermysigt sitta-inne-och-mysa-väder...
Nu äger jag fortfarande en häst och då gäller sällan detta mig.
Så nu har jag gjort mig en stor termos kaffe och tagit med mig en stor påse nybakade vaniljbullar för att strax bege mig till min häst. Hennes nya familj kommer idag och ska pyssla om henne och under tiden de rider ska jag fika, haha!

Även dagen igår tillbringades i stallet, Elin red och jag pysslade på under tiden. Som vanligt pysslade jag för mycket och får sån kramp i arslet (ischias) på kvällen så jag inte kan gå. Detta skulle jag bota med en mysig elektrisk värmefilt jag fått av Titti, efter ca 38 sekunder så exploderar hela adaptern till min vämefilt.... Ja, det var den värmen, haha!!

Elin och jag firade även kanelbullens dag igår och bakade oss en dubbel sats med bullar (dock med vanilj och mandelmassa istället för kanel). det finns kanske få dofter som slår lukten av nybakat i huset :-)


Kollade på mamma mia på kvällen, den är så mysig. Verkligen en film man blir glad av :)
Erika - den kommer till dig på posten!!

Ikväll SKA (läs borde) jag ta itu med gardinbytet och lite sömnad, även tvättkorgen signalerar att den är full och behöver tvättas/tömmas...

Hoppas ni får en supermysig dag i höststormarna!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Nääää,vad synd.... Jag som tyckte jag hade köpt en sån bra grej :(

2008-10-05 @ 14:03:32
Postat av: ErikaÖ

TACK. TACK. Joel kommer att bli överlycklig (min kollega alltså).

2008-10-05 @ 16:46:17
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej. Kan du hjälpa mig att göra min blogg lika fin som din? //Hanna

2008-10-05 @ 16:47:25
URL: http://hostberg.blogg.se/
Postat av: Anna S

Tack för en mysig dag i stallet! Och tack för att jag kan prata ut med dej! kramar

2008-10-05 @ 17:11:23
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Frun

Man ska inte underskatta andra aktiviteter i stallet, fika låter som en underbar sysselsättning=P

2008-10-05 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0