Jobb

Jobbet har gått bra idag, 4 mil enkel resa är dock på tok för långt för mig.
Blir vääääldigt tidiga mornar för mig och det kommer inte bli lätt... Åkte och köpte mig en till väckarklocka idag så att jag har dubbla på morgonen, så seg är jag faktiskt!

Kvällen har tillbringats hemma hos Maria, de bjöd på middag och pappsen var oxå där :-)

Nu ska jag sova, är trött som en gris (har slarvat otroligt mycket med järntabletterna sista tiden)!

Besöket på sjukan imorse gick väl oxå bra, såg fint ut med blotta ögat tyckte min BM ;)
Provsvaren kommer om 6-8 veckor!!

Natti natti och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Med blotta ögat hahaha. Inga detaljer tack ;-).

2008-10-08 @ 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0