Jobb och piff...

Har jobbat idag men började inte förrän klockan 12.
Hela morgonen satt jag och myste i min morgonrock tills det var dags att åka!

Jag trivs som sjutton på jobbet (är på ett korttids) :-)
Jag har för första gången  kunnat prata helt öppet om Lucas utan att gråta. Vi har pratat om förlossningen, tiden efter, sorgen och saknaden. Det kändes rätt att prata och berätta då de frågade på ett ärligt sätt (inte på det där nyfikna sättet som jag tycker är jobbigt). Tänk att min Lucas ska få ett syskon :)

Nu har jag varit och handlat färg till håret och borde kasta i den, men jag vet inte om jag orkar ikväll riktigt.
Borde oxå sola mitt ansikte en liten stund så att jag ser pigg och fräsch ut =)

Idag fick jag hem en supersnygg mammakjol som jag köpt :)

Nä, nu ska jag fika lite skorpor och en kopp grönt te (försöker sluta med koffein helt då jag får ont i magen av det).

Kramar

Kommentarer
Postat av: Frun

Snart dax för en dagens då... en solbrännd, nyfärgad Terese iförd ett stycke urläckert kjol =P

2008-10-13 @ 23:16:11
Postat av: Sofie

Ja kanske jag skulle göra det....

2008-10-13 @ 23:35:43
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Titti

:) Vad skönt att du kan prata om Lucas med dina arbetskamrater!! Hur det än är så lär de ju träffa dig mer än vi vänner med tanke på ditt schema ;)

Å visst ska det bli mysigt med ett syskon till prinsen va!??! Vi lääängtar åxå ska du veta!! Bästa nyheten det här året!

Kramar!!!!!

2008-10-14 @ 07:26:02
Postat av: Titti

Hjäääälp....Jag blir inte klok på tradera...Lite korkad,jag vet,men huuu vilken djungel!! Vi har köpt Tokio hotelgrejer till Julia.... HON är nöjd,det är värre med mig hahaha... Skulle ha tagit ett kort på henne när hon for till skolan så skulle du se hur hon ser ut....Håret var inte klokt bara...Plattade till så gott d gick,men jaa,vad säger man hahaha...

2008-10-14 @ 07:39:32
Postat av: Titti

Puh.....Det gick bra....Nu har Julia fått Tokio Hotel sängkläder....Vilken lycka det ska bli!! Jobbar du i morrn el torsdag?? Tänkte om du bjuppa´på fika ifall man vill ta sig en tur?? Du kan väl hojta till..Johan jobbar dagen ons-tors-fre å jag börjar ju på fredag..Blääää..Varför måste man jobba?? Det är ju såååå triiiiiiist ibland.Har en djup svacka i inspirationen....0 arbetsglädje...

2008-10-14 @ 09:13:18
Postat av: ErikaÖ

Kul att jobbet och arbetskamraterna är bra. Hoppas du är ledig nåt när jag kommer v 44?

2008-10-14 @ 10:13:05
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Frun: Givetvis kommer det snart en dagens ;)

Titti: Jag älskar Tradera, har handlat alla mina mammakläder där. Billigt och riktigt snygga :)

Erika: Jag jobbar mån-ons sen är jag ledig!!

2008-10-14 @ 10:33:49
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: madde&wilmer

kul att det går bra på det nya jobbet:-)

varma kramar

2008-10-14 @ 17:31:05
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0