Fredagsmys

Idag har jog jobbat min första dag på nya stället, det var rätt lugnt jämfört med kvällen.
Har sökt lite jobb tidigare i veckan och blev idag kallad på intervju (det är bara ett vik jag går på nu) så jag får väl ta och masa mig dit och se vad de har att erbjuda då :-)

Fredagsmysen består av magkatarr för mig del och jag får inte i mig nåt nästan, lyckades tacko o lov få i mig lite texas pecan-glass iallafall. Imorrn ska jag besöka ett apotek och köpa hem lite mediciner.

Ska ju även ta och flytta Folly imorrn, kommer att bli oerhört skönt/kul för henne men jävulskt tomt för mig....
Men jag kör henne själv så jag får iallafall se hur hon får det... Min lillskrutta!!

Har kollat på Idol ikväll, jag har svårt med mina favoriter för de byts varje fredag eftersom de sällan håller en jämn nivå...
Men Idag regerade Alice :-)

Puss o Kram Skumbanan


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag missade Idol...

Ha en bra helg!

Kram

2008-10-10 @ 22:21:57
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Jag kan inte namnen i Idol! Release me-tjejen var kung!

2008-10-11 @ 08:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0