En riktig update

Har verkligen bara småbloggat med några trista rader de sista inläggen...
Helgen har varit bra. När jag tänker efter så har jag tillbringat hela helgen med Anna nästan.


Igår var vi och hämtade hem tapetprover till köket, sen en sväng på Birsta för att handla lite paket till Tildisen som blir stortjej imorrn. På kvällen ringer Anna och frågar om vi inte har lust att hänga med till Anders o Cissi på lite Buzz, och det ville vi förståss :)
Idag har jag varit på drakborgen med Anna, Saga och Lovisa hela dagen.
Har aldrig varit där förut faktiskt, men guuud så kul det var =)
Vi hann även med en sväng på Ikea!

Så i korta drag har helgen varit riktigt bra, nu har jag tio dagars jobb framför mig. Känns lite tungt faktiskt, men men..
Har sökt två nya tjänster igen... Ingen av dom är väl vad man drömmer om som liten, men de ger inkomst och mat på bordet iallafall!

När jag var gravid med Lucas så hade vi en speciell sång som han alltid sparkade extra till, den sjöng jag alltid högt i bilen och han kickade som svar :) För han sjöng jag Lift me Med Ane Brun.
Eftersom jag verkligen gillar att sjunga i bilen så bestämde jag mig för att pyret också måste få en egen låt...



Även denna är med Ane Brun, min absoluta favoritsångerska...
Älskar verkligen hennes röst.
Kan inte annat än att rekomendera alla att ladda hem (eller köpa om man tillhör de lagliga) hennes nya och otroligt sköna skiva Changing Of The Seasons!!

Jag har snart gått halva graviditeten Och till min stora glädje så växer magen (vilken överraskning, haha) men vikten står stilla, det betyder ju att jag just nu bara bygger mage och inte lika mycker stjärt och lår :-)
Mitt stora problem nu är helt enkelt att hitta en bra och snygg höstjacka som man kan ha en tjockare tröja under.
Tips någon???

Jag vill oxå efterlysa gravida sundsvallsbor...
Vill ha någon att fika med och prata graviditeter med, någon som befinner sig i samma sits.
Såg till min stora glädje att Madde väntar barn igen, det är superkul. Stort grattis!!!
Finns det inga fler gravida sundsvallsbor??

Nä, nu ska jag kika på tapeter och sedan är det Ensam mamma som gäller!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snygg bloggen blivit, du å för den delen=)

Härlig röst den kvinnan har!

2008-10-19 @ 20:00:55
Postat av: Anonym

hej hej jag var in och tittade på Lucas hemsida, va fint ni gjort.

Roligt att du snart gått halva tiden och snart får mysa med eran lilla bebis.

Kram Victoria

2008-10-20 @ 07:54:50
URL: http://viret.bloggagratis.se
Postat av: Titti

Hej,hej! Räknas inte sympatigraviditet menar du ;) Dock har symtomen lagt sig :) Inga tokiga drömmar heller på ett tag... I dag ska vi visst till skogen å hugga ved...Vad jag ska med för undrar jag ff....Det är ju inte så att han hjälper mig med bullbaket som börjar bli akut...Snarare tvärtom...Men jag får väl säga åt honom kanske ;)

Fick förresten sms av Jeanette å Staffan häromdagen.De har minsann 25-28 grader varmt,lyckostarna....Hur som helst så hade de det bra i Kina. Kommer hem över jul om det går som planerat..

Nää,jag måste sätta fart jag..Ha en bra dag!! Kramar!!

2008-10-20 @ 09:05:30
Postat av: Frun

...den första var jag.

2008-10-20 @ 10:08:05
Postat av: Therese

Frun: Haha,tack :)

Titti: Inte har väl du nåt på vedhuggning att göra?? In i köket och baka med dig!! Låter härligt med Kina!!

Viret: Tusen tack och välkommen hit :-)

2008-10-20 @ 10:13:13
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Suzanne

UNDERBART kort på dig uppe i "headern".

Kram

2008-10-20 @ 12:30:29
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Mia

Min kusins dotter är gravid och ska ha barn i Februari + att hon bor i Matfors... Inte alls långt från er faktiskt...

//Kram Mia och Madelene

2008-10-20 @ 18:44:23
Postat av: madde&wilmer

hej!!

ja då var vi gravida tillsammans:-)jag kan vara din fika kompis:-)hur mår du?

kram

2008-10-21 @ 17:59:07
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0